Voormalig lid 6384
Wandelaar
Een gelukje deze middag, iets na 13.00 u.: bij mijn eerste poging haar te bezoeken na het lezen van dit topic stond ze in haar spiegel te kijken met een super schoon 'Italiaans' achterste richting de verder behoorlijk lege straat. Eerlijke service voor de standaardprijs, met tussen de professionele afstand en desinteresse door af en toe een glimlach en was gekreun en andere geluiden die eens niet meteen aan overacting deden denken. Het was niet wat ik hoopte na het lezen van dit topic, daarvoor was ze te 'professioneel' en miste was spontaniteit. Ze was ook niet de beste van deze straat sinds ik hier ben beginnen wandelen (Mijn favorietjes hadden mijn recensies op het vorig forum: Dora in de periode 2014-2016 toen ze experimenteren nog leuk vond in de 136 die nu op 78 zit, Meggi van 140 in haar marcelleke en kort blond haar wiens achterste gebouwd is ter aanbidding van doggy en die ik heel fel mis en volgetattooërde Servische vlechtjeskoningin Loreda, eerst in 68 en nadien in 40 maar een heel korte maar oh zo geile carrière had in deze straat). Maar ik ga wel terug, want ik hoop dat de berichten in dit forum kloppen dat ze, net als Dora, wat groeit eens ze doorheeft dat je graag maandelijks een stop doet bij 't overstappen van treinen. Nee, ik ben niet overdonderd, maar ja, ik ga graag nog eens terug en bedankt forumleden om voor 't eerst sinds 2019 mij nog eens aan een goede ervaring in deze straat te helpen.
Ben je sindsdien terug geweest? En heb je een betere ervaring gehad? Dezelfde service of slechter? Ga je een vaste klant worden of heb je elders in deze straat (de keuze wordt steeds kleiner) een betere gevonden?