Marcus d b
Vaste klant
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/marokkaanse-ines.html
- Totale kosten (in euro)
- 250
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Er is een WHEM die circuleert met allemaal vragen. vooral met wat speculaties over "al 6 jaar actief en niets terug te vinden" "Is dat dan wel goed ik wacht nog even tot iemand anders eerst gaat" etc etc etc
Dat ze al zes jaar actief is bleek dus wel degelijk zo te zijn
Dat ik haar op mijn pad als wandelaar rakelings gepasseerd was bleek ook zo te zijn.
Vroeger werkzaam geweest in "Le Temple" in Kontich waar ik indertijd kwam voor Anna (nu bekend als "vlaamse beauty in rumst", of "Anna kinky soft massage in Rumst") en die twee bleken goede vriendinnen van elkaar.
Ze is ook nog heel even actief geweest in Mechelen "MTM" ook daar kwam ik wel maar ook daar voor een andere vaste dame (ondertussen gestopt)
Echter telkens onder een andere naam. Dus wel degelijk iemand die al even in het circuit zit.
En dan bleek deze ervaring toch wel heel uniek er was nog geen routine geslopen in haar ontvangst en engagement naar de klant toe na al die 6 jaar
Er is keuze in tantra sessie en dan intiem of gewoon losgaan met sex in alle hevigheid
Ik koos voor start met tantra van haar kant en dan intiem sessie 90 minuten.
Contact WA heel vlot je hebt haarzelf aan de lijn gewoon in het Nederlands.
Zij spreekt bij voorkeur af in Roomotel Boom soms in appartement Mechelen indien geen kamers beschikbaar in Boom of wanneer ze van plan is niet te lang te werken die dag. het appartement is een beetje sjofel. Zij zelf vind Boom beter om dat dit comfortabeler is. Goed nu dus in Mechelen
Ines die de deur open doet is Ines die op de foto's staat
Een heel slanke ranke verschijning, puur naturel, heel mooi.
Douche op voorhand.
tantra sessie heel fijn rustig gegeven opbouwend misschien wat kort mocht van mij echt wat langer duren. Ik had het gevoel dat ze mij vooral orgastisch een plezier wilde doen bij dit eerste contact terwijl ik het even zalig vind me onder te dompelen in een tantra sessie
maar dan..
de overgang van massage naar intiem had nu werkelijk alles door elkaar
Tantra wederzijds gegeven niet duidelijk wie masseur was wie klant
GFE +++
heftige sex +++
hier geniet zij even hard mee als de klant
zij had hierbij als eerste haar orgasme
bij het moment nadien van standje 69 met PZC terwijl zij naar een condoom wilde grijpen om intiem te gaan hield ik het niet meer.
langzaam nederdalend, innig verstrengeld waarbij opnieuw alles door elkaar heen liep, veel gebabbeld, innig gekust, elkaar verwennnend om dan opnieuw over te gaan naar een sessie van hevige sex met opnieuw een hoogtepunt
Wat leren we hier nu van
Ze is inderdaad al even actief maar ze doet het nog altijd heel intens en met veel plezier waarbij ze vol gaat voor de klant die dan bij haar is" Laat die gsm maar piepen niet op letten nu is het aan ons"
Ze is een heel mooie verschijning, superlief en goed gezind.
Alles wat ze aangeeft in haar advertentie doet ze
Ines is misschien wel de DVP die ik al langer zocht waarbij wederzijds gegeven tantra gecombineerd met echt contact, echte GFE en heftige sex mogelijk is en dit in sessies die over meerdere uren uitgespreid kan worden.
de les is dus
ga gewoon, blijf niet twijfelen en blijf niet semmelen in een WHEM sessie waarbij jan en alleman zonder kennis van zaken onnozelheden neer pent
Dat ze al zes jaar actief is bleek dus wel degelijk zo te zijn
Dat ik haar op mijn pad als wandelaar rakelings gepasseerd was bleek ook zo te zijn.
Vroeger werkzaam geweest in "Le Temple" in Kontich waar ik indertijd kwam voor Anna (nu bekend als "vlaamse beauty in rumst", of "Anna kinky soft massage in Rumst") en die twee bleken goede vriendinnen van elkaar.
Ze is ook nog heel even actief geweest in Mechelen "MTM" ook daar kwam ik wel maar ook daar voor een andere vaste dame (ondertussen gestopt)
Echter telkens onder een andere naam. Dus wel degelijk iemand die al even in het circuit zit.
En dan bleek deze ervaring toch wel heel uniek er was nog geen routine geslopen in haar ontvangst en engagement naar de klant toe na al die 6 jaar
Er is keuze in tantra sessie en dan intiem of gewoon losgaan met sex in alle hevigheid
Ik koos voor start met tantra van haar kant en dan intiem sessie 90 minuten.
Contact WA heel vlot je hebt haarzelf aan de lijn gewoon in het Nederlands.
Zij spreekt bij voorkeur af in Roomotel Boom soms in appartement Mechelen indien geen kamers beschikbaar in Boom of wanneer ze van plan is niet te lang te werken die dag. het appartement is een beetje sjofel. Zij zelf vind Boom beter om dat dit comfortabeler is. Goed nu dus in Mechelen
Ines die de deur open doet is Ines die op de foto's staat
Een heel slanke ranke verschijning, puur naturel, heel mooi.
Douche op voorhand.
tantra sessie heel fijn rustig gegeven opbouwend misschien wat kort mocht van mij echt wat langer duren. Ik had het gevoel dat ze mij vooral orgastisch een plezier wilde doen bij dit eerste contact terwijl ik het even zalig vind me onder te dompelen in een tantra sessie
maar dan..
de overgang van massage naar intiem had nu werkelijk alles door elkaar
Tantra wederzijds gegeven niet duidelijk wie masseur was wie klant
GFE +++
heftige sex +++
hier geniet zij even hard mee als de klant
zij had hierbij als eerste haar orgasme
bij het moment nadien van standje 69 met PZC terwijl zij naar een condoom wilde grijpen om intiem te gaan hield ik het niet meer.
langzaam nederdalend, innig verstrengeld waarbij opnieuw alles door elkaar heen liep, veel gebabbeld, innig gekust, elkaar verwennnend om dan opnieuw over te gaan naar een sessie van hevige sex met opnieuw een hoogtepunt
Wat leren we hier nu van
Ze is inderdaad al even actief maar ze doet het nog altijd heel intens en met veel plezier waarbij ze vol gaat voor de klant die dan bij haar is" Laat die gsm maar piepen niet op letten nu is het aan ons"
Ze is een heel mooie verschijning, superlief en goed gezind.
Alles wat ze aangeeft in haar advertentie doet ze
Ines is misschien wel de DVP die ik al langer zocht waarbij wederzijds gegeven tantra gecombineerd met echt contact, echte GFE en heftige sex mogelijk is en dit in sessies die over meerdere uren uitgespreid kan worden.
de les is dus
ga gewoon, blijf niet twijfelen en blijf niet semmelen in een WHEM sessie waarbij jan en alleman zonder kennis van zaken onnozelheden neer pent
Laatst bewerkt: