WHEM Indische Sri, Gentbrugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1 keer met haar alleen geweest maar zeker 5j geleden, dan in string en topless, zogezegde prostaatmassage met latex handschoentjes. Je moet van rijp en chubby houden…en massage niks rustgevend eerder hectisch. Tweede keer vierhanden (was benieuwd naar andere). Verlegen niet misse amateur dertiger erbij die naakt ging en veel toeliet. Sri gaf haar continu instructies😁 ook PZC tot einde. Helaas van heel korte duur geweest.
 
haar leeftijd en figuur schrikken me helemaal niet af...in tegendeel.
Dat ze voor haar leeftijd uitkomt kan ik aprecieren, de meesten liegen erom.
Voor mij is er eventueel wel een bijkomstige hinderpaal... kan je er gemakkelijk parkeren, ben niet zo bekend met Gentbrugge. Ben pas geopereerd aan de heup en kan nog niet al te ver stappen.
Kan iemand mij daarover uitsluitsel geven. Met dank
 
Dit doet me toch een beetje twijfelen om haar te bezoek : hectisch, slechts kort pijpen en zeer kort, erotisch deel van de massage, snel moeten klaarkomen.
Heeft iemand andere en betere ervaringen ?
 
Voor de duidelijkheid, ik ben er langer binnen geweest dan de betaalde tijd. Dus het is niet klaarkomen buiten. Alleen is het erotisch deel voor haar bijkomstig en liefst zo kort mogelijk.
 
Adverteert ook op 2de hands rubriek "massage"
Het is blijkbaar altijd een beetje gokken wanneer men een afspraak vastlegt omtrent een advertentie "massage".
Betreft het een gewone massage of een massage met erotische elementen of een massage all inn met zowel neuken en/of pijpen.
Voor een gewone massage kan ik naar de kinesist en krijg ik nog terugbetaling van de ziekenkas.
Voor een "all in" ga ik dan best naar één van de vele dames die privé ontvangen.
Van een "erotische massage" verwacht ik zelf en misschien is dit louter persoonlijk,. een massage waarbij hoofdzakelijk de edele delen de aandacht krijgen, dus geen nodeloos wrijven op armen, benen en rug, maar een lange zachte stimulatie van de penis.
Wat de prijs betreft, ja...... alles heeft zijn prijs en kwaliteit mag extra vergoed worden.
Als indische sri dit kan waarmaken wil ik gerust een extra betalen.
Weet iemand wat haar basis prijzen zijn eigenlijk ?
Dank voor jullie bijdragen omtrent dit onderwerp
 
ook eens langsgeweest enkele weken geleden.
toen ik niet bij Shakira kon langsgaan.
60+, klein, dik, massage was maar pover, begon plots te pijpen zc, maar dit kan je niet pijpen noemen, met mond wijd open nauwelijks iets van gevoeld, dan nam ze plots wat gel en duwde mijn vinger in haar poes, helemaal geen zin, terloops zei ze dat ze een vriendin heeft die kan meedoen en die zou intiem gaan. Als ze er ook zo uitziet ....
Ze was vriendelijk, dat wel... ik weet eigenlijk niet meer wat ik heb betaald, 80 of 100.
 
Als het die vriendin is die ik zag dan valt deze veel beter mee dan Sri…
Vlaamse dame ietwat verlegen girl next door maar zeer gewillig. De combinatie met de bevelende hectische Sri erbij was wel eerder komisch 😆
 
Terug
Bovenaan Onderaan