Voormalig lid 3748
Meubelstuk
Dan zijn heel veel mannen die ik ken eigenlijk vrouw.Inconsistenties, tegenstrijdigheden is dat niet gewoon hoe vrouwen zijn?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan zijn heel veel mannen die ik ken eigenlijk vrouw.Inconsistenties, tegenstrijdigheden is dat niet gewoon hoe vrouwen zijn?
Waarom ze liegen? Geen idee, maar feit is dat het overgrote deel vd klanten toch geen advertenties leest. Waarom zou je anders vragen krijgen waar de antwoorden al online van staan?
Ik zou mij er persoonlijk niet al te druk overmaken
Misschien dat ze dat ze compenseren met inzet en zien ze erg goed uit.Bij mij in de salon werken 2 Spaanstalige dames die 0 Nederlands en 0 Engels spreken, lijkt mij bijzonder lastig
Dat laatste is nog maar de vraag.Ja, maar wees even reëel, wat denk jij dat 70% van de mensen interpreteert als ze '21% btw? Weg ermee!' roepen? Die denken 'oh ik betaal geen 21% BTW meer en dat is gelijk de korting'. En wat de Reclame Code Commissie heeft geroepen is niet interessant. Gevalletje kleine letters en typisch misleiding. Sywert van der Linden heeft juridisch ook niets mis gedaan - los van wat de zaak van Randstad gaat uitwijzen - maar we weten allemaal dat het misleiding en oplichting was.
Ik heb dit in meerdere privéhuizen gehoord, naast diegenen die al door Medford zijn genoemd. Heel ongewoon is het dus niet. Overigens gebeurt het zelden dat een dvp zo'n mooi poesje heeft dat ik spontaan zin krijg om te beffen, maar het is wel eens voorgekomen. Gelukkig 9 van de 10 keer geen probleem, maar een keer (toevalig recent) bij Dynamite Privé, zei het meisje (nog voordat ik het zelf had voorgesteld) dat beffen extra kostte. Nou ja, dan niet...Het is al even geleden dat ik in een privehuis ben geweest maar ik heb nog nooit extra hoeven te betalen voor beffen.
Heb jij mazzel gehad.. tegenwoordig moet je zowat overal bijbetalen voor (tong)zoenen, pzc, cim, beffen, vingeren. De bedragen v elk huis, salon of club waar men niet doet aan kamerverhuur zijn enkel voor massage, pmc en nmc. Dus de rekening kan behoorlijk oplopen!Het is al even geleden dat ik in een privehuis ben geweest maar ik heb nog nooit extra hoeven te betalen voor beffen.
Dat is een duidelijk verhaal @Luna je hebt een vrij uitgebreid pakket voor het "basistarief"Bij mij is tongzoenen, zoenen, allerlei soorten massages, PMC, NMC, vingeren en beffen in het basistarief inbegrepen.
Voor PZC en anaal, reken ik wat extra. Mijn redenering is niet omdat ik PZC en anaal niet lekker vind maar op de volgende: 1. Als ik zonder condoom pijp, loop ik een hoger risico om een SOA op te lopen bvb chlamydia of gonorrea. De klant kan ook herpes of HPV van mij krijgen maar de kans is lager mits ik geen wratten of scheuren in mijn mond en/of lippen heb. Dit kan je heel gemakkelijk bewijzen en ik zal ook niet aan de slag willen als ik deze symptomen heb. 2. Wat anaal betreft, als het over een gescheurd condoom gaat, wordt de kans dat ik HIV oploop hoger i.t.t hetzelfde geval met vaginale seks. Gelukkig maar dit is nooit met mij gebeurd maar de conclusie is: een extra bedrag is voor mij een soort "gevaargeld". Als ik klachten heb, moet ik meteen met werk stoppen. Hoogstwaarschijnlijk kan ik 10-14 dagen geen seks hebben.
In het geval van het beffen, is de klant dan diegene die een hoger risico loopt om een SOA in zijn keel te krijgen. Ik heb een paar klanten die mij graag willen beffen met een beflapje of opengeknipt condoom en ik zorg altijd voor een schaar bij mij. Andersom geldt dezelfde situatie voor mij als het bovenstaande voorbeeld met PZC. Conclusie: geen extra's afgerekend voor het beffen.
Sommige meiden waar ik werk zullen natuurlijk andere redenen hebben waarom zij er extra's voor willen vragen.
Ter informatie zal ik nooit zonder condoom neuken met klanten en scharrels.
En ten slotte, ben ik een anaal liefhebber hoewel het niet zo vaak voorkomt dat ik een klant ontmoet die anaal wil.
Ieder zijn ding Luna, maar ik ga toch liever door de voordeur dan door de achterdeur.Anaal geef me een ander gevoel tijdens het klaarkomen en ik krijg van veel mannelijke anaalliefhebbers te horen dat ze er het wil omdat een anus veel strakker is dan een vagina. Da's wel logisch.
Mee eens..ieder zijn ding . En het niet willen meedoen aan anaal maak je geen saaie bed partner hoorIeder zijn ding Luna, maar ik ga toch liever door de voordeur dan door de achterdeur.
Ooit wel eens geprobeerd anaal, maar vond het niet echt opwindend.
@JokePrive jou opmerking is een beetje overtrokken, dat bijbetalen. Er zijn voldoende DVP's die ALL-INN doen. Ik heb nog nooit extra betaald voor (tong)zoenen, pzc, cim, beffen, vingeren en zal dat ook nooit doen.Heb jij mazzel gehad.. tegenwoordig moet je zowat overal bijbetalen voor (tong)zoenen, pzc, cim, beffen, vingeren. De bedragen v elk huis, salon of club waar men niet doet aan kamerverhuur zijn enkel voor massage, pmc en nmc. Dus de rekening kan behoorlijk oplopen!
Niet overal.Heb jij mazzel gehad.. tegenwoordig moet je zowat overal bijbetalen voor (tong)zoenen, pzc, cim, beffen, vingeren. De bedragen v elk huis, salon of club waar men niet doet aan kamerverhuur zijn enkel voor massage, pmc en nmc. Dus de rekening kan behoorlijk oplopen!
Snap nooit wat mannen in meiden zien waar je niet eens aan kan uitleggen waar je eigenlijk voor komt.
@JokePrive jou opmerking is een beetje overtrokken, dat bijbetalen. Er zijn voldoende DVP's die ALL-INN doen. Ik heb nog nooit extra betaald voor (tong)zoenen, pzc, cim, beffen, vingeren en zal dat ook nooit doen.
Klopt.ik ken een meisje die regelmatig 1000 euro fooi krijgt, altijd dezelfde klant.Maar ja deze hoeft niet te werken voor zijn geld,en kan er verder niet veel legaals mee doen.als je begrijpt wat ik bedoel.Waar de 1 afdingt met 5 of 10 euro, geeft de ander 500 euro fooi zonder knipperen met de ogen.
Dat geldt zeker voor de meesten.ik denk dat sommige mannen gewoon een lekker wijf willen waar ze sex mee hebben. Uiteindelijk kom je bij een dvp voor de sex en niet voor een goed gesprek.