- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Arabisch
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/inayah-2
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Aangezien er nog geen recensie is, maar wel al ervaringen, ben ik toch eens langs geweest.
Vlot telefonisch afgesproken.
Beffen was wel bijbetalen, maar heb ik niet gedaan, want ik wou eerst weten wat ik te zien kreeg.
Bij aankomst nog even moeten wachten op de parking.
Zeer vriendelijk ontvangen en ze heeft een vlotte babbel.
Ze is fijn en klein. Ik vermoed dat er aan haar lippen werd gesleuteld, maar voor de rest niks aan haar lichaam.
Eerst een douche en dan begonnen met een degelijke massage, waarbij het een leuke conversatie was.
Daarna lekker getongd en begon ze zich uit te kleden. Lekkere perky b-cup en stevig kontje. Gepijpt met, maar was stevig genoeg om het te voelen. Je kon haar vingeren tijdens.
Eerst mission, maar dan deed ze met plezier de standjes die je in gedachten had. Ze had wel graag dat je initiatief nam.
Daarna lekker geknuffeld en gebabbeld tot het tijd was.
Herhalingsgevaar: service was heel goed, maar de lippen zijn voor mij een twijfelgeval. Het is niet heel opvallend, maar eens je er begint op te letten....
Vlot telefonisch afgesproken.
Beffen was wel bijbetalen, maar heb ik niet gedaan, want ik wou eerst weten wat ik te zien kreeg.
Bij aankomst nog even moeten wachten op de parking.
Zeer vriendelijk ontvangen en ze heeft een vlotte babbel.
Ze is fijn en klein. Ik vermoed dat er aan haar lippen werd gesleuteld, maar voor de rest niks aan haar lichaam.
Eerst een douche en dan begonnen met een degelijke massage, waarbij het een leuke conversatie was.
Daarna lekker getongd en begon ze zich uit te kleden. Lekkere perky b-cup en stevig kontje. Gepijpt met, maar was stevig genoeg om het te voelen. Je kon haar vingeren tijdens.
Eerst mission, maar dan deed ze met plezier de standjes die je in gedachten had. Ze had wel graag dat je initiatief nam.
Daarna lekker geknuffeld en gebabbeld tot het tijd was.
Herhalingsgevaar: service was heel goed, maar de lippen zijn voor mij een twijfelgeval. Het is niet heel opvallend, maar eens je er begint op te letten....