Tastywoody
Wandelaar
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- D
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/curvy-dame-ontvangt-thuis_8332313
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik heb haar gevonden via seksjobs.nl maar haar advertentie heeft (helaas) niet lang online gestaan.
Misschien ook niet erg want het is n lieve schat, parel die ik liever niet met te veel deel. LOL
Ik had afgesproken bij haar in Veldhoven in haar kleine studio boven n winkel.
N heerlijke Brabantse puur natuur, lekker gezellig die alles doet om het je naar je zin te maken.
We zijn begonnen met wat strelen zoenen, ze had al vlug mijn pik vast en die stond al vlug op oorlogsterkte, mocht haar lekker zoenen en daarna lekker aan haar puur natuur borsten likken zuigen, wel rustig aan zijn nogal gevoelig. Om daarna af te zakken tussen haar benen en haar heerlijk kutje wat al flink nat was van het vingeren lekker te bewerken met mijn tong.
Het duurde ook niet lang voordat ze hierop klaarkwam.
Haar daarna nog heerlijk missionaris geneukt en mijn zaad in de condoom gespoten.
Kortom, ze is nog maar pas bezig maar ik kan alleen maar hopen dat ze dit nog lang blijft doen. Ze was echt zalig en geeft je een goed gevoel
Misschien ook niet erg want het is n lieve schat, parel die ik liever niet met te veel deel. LOL
Ik had afgesproken bij haar in Veldhoven in haar kleine studio boven n winkel.
N heerlijke Brabantse puur natuur, lekker gezellig die alles doet om het je naar je zin te maken.
We zijn begonnen met wat strelen zoenen, ze had al vlug mijn pik vast en die stond al vlug op oorlogsterkte, mocht haar lekker zoenen en daarna lekker aan haar puur natuur borsten likken zuigen, wel rustig aan zijn nogal gevoelig. Om daarna af te zakken tussen haar benen en haar heerlijk kutje wat al flink nat was van het vingeren lekker te bewerken met mijn tong.
Het duurde ook niet lang voordat ze hierop klaarkwam.
Haar daarna nog heerlijk missionaris geneukt en mijn zaad in de condoom gespoten.
Kortom, ze is nog maar pas bezig maar ik kan alleen maar hopen dat ze dit nog lang blijft doen. Ze was echt zalig en geeft je een goed gevoel