- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/541789-ilse
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Na mijn eerste bezoek aan Ilse, zo'n drie jaar geleden, ben ik meerdere keren bij haar teruggekomen. Door corona bleef de Hofstraat echter gesloten, waardoor ik Ilse niet meer dicht bij huis kon bezoeken. Desondanks ben ik haar altijd blijven volgen in de hoop dat ze ooit weer in (de buurt van) Eindoven zou ontvangen. Toen de Hofstraat heropende als Love Hotel hoopte ik dat Ilse er weer zou ontvangen, maar helaas. Tot vorige week donderdag! Op kinky zag ik dat ze weer in Eindhoven was. Dit was voorlopig eenmalig, gaf ze aan, maar als het beviel zou mss weer vaker komen. Dat risico wilde ik niet lopen, dus snel een afspraak gemaakt voor tussen de middag.
Bij aankomst aan de Hofstraat bleek er niets veranderd. Ik werd even apart gezet met een glaasje fris totdat Ilse me kwam halen om naar de kamer te gaan. Eenmaal op de kamer zag ik dat Ilse ook niets veranderd is. De foto's in haar kinky-profiel en op haar website geven een goed beeld van haar: een mooie slanke vrouw met stevige billen en dijen (ik hou daar wel van) en een paar mooie borsten. Alleen haar piercings en tattoos blijven een verassing.
De date zelf was weer zoals van ouds. Heerlijk tongzoenen, een uitgebreide pijpbeurt (zc), en lekker neuken, eerst met Ilse bovenop in cowgirl en daarna afgemaakt in missionaris. Ilse geeft een echte GFE en doet lekker mee tijdens de seks. Bovendien kun je ook nog een leuk gesprek met haar voeren na de daad.
Ilse gaf aan dat ze na haar vakantie zowel in Eindhoven als Almere wil blijven ontvangen en daarnaast haar specials wil blijven aanbieden. Haar kenende zal duidelijk op haar website en kinky-profiel komen staan wanneer ze waar te vinden is. Ik hoop haar in ieder geval snel weer te kunnen bezoeken.
Bij aankomst aan de Hofstraat bleek er niets veranderd. Ik werd even apart gezet met een glaasje fris totdat Ilse me kwam halen om naar de kamer te gaan. Eenmaal op de kamer zag ik dat Ilse ook niets veranderd is. De foto's in haar kinky-profiel en op haar website geven een goed beeld van haar: een mooie slanke vrouw met stevige billen en dijen (ik hou daar wel van) en een paar mooie borsten. Alleen haar piercings en tattoos blijven een verassing.
De date zelf was weer zoals van ouds. Heerlijk tongzoenen, een uitgebreide pijpbeurt (zc), en lekker neuken, eerst met Ilse bovenop in cowgirl en daarna afgemaakt in missionaris. Ilse geeft een echte GFE en doet lekker mee tijdens de seks. Bovendien kun je ook nog een leuk gesprek met haar voeren na de daad.
Ilse gaf aan dat ze na haar vakantie zowel in Eindhoven als Almere wil blijven ontvangen en daarnaast haar specials wil blijven aanbieden. Haar kenende zal duidelijk op haar website en kinky-profiel komen staan wanneer ze waar te vinden is. Ik hoop haar in ieder geval snel weer te kunnen bezoeken.