Even getwijfeld of ik wel een review zou schrijven. Omwille van twee redenen. 1 de ervaring was voor mij niet zo positief. En op zich is het wel een vriendelijke dame. En 2 de laatste tijd zitten hier zeer veel individuen, die telkes commentaar geeft over de prijs, die je betaalde. Iedereen is daar toch vrij in. Trouwens het is toch vreemd dat er zo over prijs gezaagd wordt, het gangbare minimumtarief in het SKW is al 15 jaar 50 euro. Terwijl in die 15 jaar echt alles pokkeduur geworden is. Eigenlijk is die prijs dus te laag. Ik vind trouwens algemeen dat hier te veel zinloze commentaar wordt gegeven. Terwijl de norm toch zou moeten zijn reviews schrijven, dus hierbij.
De foto's van Ilsa intrigeerden me mateloos. En prikkelden m'n fantasie. Dat was een babe, die ik wilde. Daar had ik gerust 200 euro voor een uurtje over. Welja de foto's zijn schat ik van 15 jaar geleden. Voor haar leeftijd heeft ze nog steeds een mooi figuur. Maar ik had bijvoorbeeld een verzorgd, intact gebit verwacht. Dus waarom schrijf ik toch een eerder 'negatieve' review. Omdat het gewoon niet fair is foto's van zoveel jaar geleden te gebruiken.
Hygiëne is nochtans prima hoor. Maar jaren roken heeft natuurlijk een invloed op je gebit.
Ik had echt wel grote plannen. Tongzoenen, likken, neuken,... het standaard pakket... Maar ik ben er gewoon niet aan begonnen. Ze heeft me twee maal klaar gepijpt en dat was lekker, maar voor mij is het herhalingsgevaar onbestaande. Heb zelfs beetje spijt van de date... Maar ja, in het SKW zit ook niets meer wat de moeite is...
Ik ben er zeker van dat ze 20 jaar geleden flink de moeite moet geweest zijn en voor sommigen onder ons zal ze dat nog zijn, maar voor mij niet.
Nogmaals het is een sympathieke dame, maar je moet gewoon realistische, actuele foto's bij je ad zetten. En ik weet het. Ze doen het allemaal, maar toch....