Illegale bordelen in woonwijken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In alle privé huizen waar ik geweest ben door de jaren heen was ik vaak de enige klant van dat moment ( je kan dat zien aan het aantal dames wat voorgesteld wordt en aan de kamer die je toegewezen krijgt )soms was er nog een aanwezig of hoorde je er een vertrekken terwijl je bezig was , maar ik heb nog nooit in de rij gestaan omdat er niemand beschikbaar was

En dan zou er in zo'n tent 40 man op een avond komen zeker , doen ze het voor niks dan

En waarom wordt de mening gevraagd aan een exploitant van een eroscentrum wat 150 km verderop ligt terwijl de plaats delict in de driehoek Amsterdam /Haarlem/ Alkmaar ligt ?
Was dat toevallig de enige sexploitant die bij de redactie bekend is ? Dat die man tegen illegale prostitutie is kan ik me indenken , zou hij zelf nooit in zijn eroscentrum een stukadoor eens zwart een wandje hebben laten pleisteren ? Als dat eventueel het geval zou zijn gaan ze dan de mening vragen van een stukadoor uit Arnhem of zo ?

De opmerkingen aangaande vrouwenhandel , mishandeling en dwang zijn allemaal speculatief "de buurt vreest dat er mogelijk sprake is " en "mogelijk ook banden met criminele bendes" tot "misschien wel mensenhandel " zijn hier ook bewijzen voor of concrete aanwijzingen mijnheer de burgemeester ?

Dat de buren hier niet op zitten te wachten kan ik me voorstellen en dat die huis eigenaar zich genaaid voelt ook , maar laten we het niet erger maken dan het is

Nou, van die 40 man op 1 avond geloof ik ook niks van, het wordt graag opgedikt.
Ik heb de reportage in Nieuwsuur hierover gezien, en het centrale onderwerp was de enorme toevlucht van de illegale prostitutie ten koste van de legale prostitutie. Dat is na Corona alleen maar toegenomen. Ik merk het zelf ook, het aanbod in de raambuurten is om te huilen en in de privéhuizen wordt het ook steeds minder.
Ik vind het een treurige ontwikkeling. Met privéontvangst loop je meer risico, zowel de dvp als de klant. Om over hygiënische omstandigheden maar te zwijgen. Natuurlijk heeft de opkomst van internet grote gevolgen, maar dat is het niet alleen. Door de huidige regelgeving wordt het zo onderhand onmogelijk gemaakt om een fatsoenlijk legaal prostitutiebedrijf te starten.

Het is ook een juridisch trucje . als er sprake van zwartwerk is (en dat lijkt me in dit geval zacht uitgedrukt niet onwaarschijnlijk) gaat de belastingdienst een naheffing sturen op basis van de volle capaciteit van dit bordeel , dus zoveel dames maal zoveel uur maal het uurtarief en dan mag die exploitant uit komen leggen dat dat vier keer zoveel is als wat hij eigenlijk verdient heeft

WAAR zijn al die bordelen? Als er één bij mij in de buurt zit wil ik dat wel graag weten 😁
Zoek op kinky een advertentie uit in je woonplaats en maak een afspraak met de adverteerder in kwestie, dit is de manier om achter de locaties van die "bordelen" bij jou in de buurt te komen.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan