Kletsen, lol maken en zuipen doe ik liever met mannen eigenlijk. Of met vrouwen die niet te flauw zijn.ik heb precies het zelfde, na een kommertje wil ik zo snel mogelijk naar huis.
Voor te socializen zijn er wel leukere plekken om dat te doen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKletsen, lol maken en zuipen doe ik liever met mannen eigenlijk. Of met vrouwen die niet te flauw zijn.ik heb precies het zelfde, na een kommertje wil ik zo snel mogelijk naar huis.
Voor te socializen zijn er wel leukere plekken om dat te doen.
Als het juist om klaar te komen is kan ik hem beter thuis afrukken. Voor mij telt toch wel heel de date op zich. Aftasten, innig zoenen,voorspel( geven en krijgen) en ook naspel(knuffelen ed) Daar trek ik graag 2a 3 uurtjes voor uit. Wel alleen als het GFE gehalte ongekende hoogtes aanhoudIs ook zo ja..
Een uur maak ik gewoon nooit vol, als ik klaar ben gekomen is het over.. dan denk ik wat doe ik hier, wie is dat mens met die grote tieten
Ik wil naar huis, gelijk geen interesse in vrouwen meer.
En ik ga niet zoals velen een half uur zitten socializen en sigaretten roken met zo'n meid voor €150 per uur.
Weet je het al.... Want ik heb het nog niet ontdektIk heb "geluk" dat ik het meestal wel weer gezien heb met een half uurtje, dat houd de kosten per bezoek relatief laag.
Meer dan €150 zou ik sowieso echt nooit uitgeven voor een date, daar ben ik toch te zuinig voor.
Er is meer in het leven dan vrouwen neuken..
Ik ga nu even overdenken wat ook al weer
Het is hier lekker weer, dus maar eens in het centrum gaan lopen, dus echt lopen en links en rechts wat mensen kijken met de carnaval, altijd leuk.
Nu heb ik de gewoonte als ik in de winkelstraat loop om bij de febo een of twee speciaaltje te nemen, waren ze de laatste tijd al wat dunner geworden voor de zelfde prijs, zijn ze nu ook duurder geworden was 2,20 en nu 2,50
Dit zit dus ook voortaan aan mijn grens, geen speciaaltje meer van de febo, dus mijn klandizie gaan ze voortaan missen, net als bij de dames, eenmaal over de grens is het over, jammer ze waren best lekker. RIP febo voor mij.
Als je de topic vreemde prijzen bedoeld vind ik deze topic toch anders het gaat hier of je minder vaak gaat nu de prijzen stijgen.Er zijn al tachtig van dit soort topics.... close/delete dus deze?