Ik lees soms: handje ertussen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan kan jouw junior er niet helemaal in omdat er een hand van de dvp tussen zit. Gelukkig zijn er niet veel die dit doen, maar het gebeurt wel eens. Een gfe kun je dan vergeten. Kan ook zijn dat ze dat doen om hun schaambeen te beschermen, dat ze daar al genoeg stoten tegenaan gekregen hebben.
Wat ik doe in zo'n geval: ik draai haar om, neem haar in doggy bijvoorbeeld.
 
Je kan m.i. in zo'n geval 2 dingen doen:
Date afbreken
Haar vragen handmatig/oraal de boel af te maken
Zelf de boel handmatig afmaken.

Ook al is het niet leuk dat handje ertussen, het is dan nu eenmaal zo en dat heb je te respecteren.
Het blijft een k*streek pun intended
 
Als er 1 positie is waar vaak een handje tussen zit in mijn ervaring ...
Ja, maar dan heb je er toch bijna geen last van? 🤔
In doggy maak ik ook weleens mee dat een dvp haar vingers om mijn junior knelt, maar dat heeft dan weer een heel ander doel. Dan willen ze het strakker maken, zodat je sneller klaarkomt.
 
Ja, maar dan heb je er toch bijna geen last van? 🤔
In doggy maak ik ook weleens mee dat een dvp haar vingers om mijn junior knelt, maar dat heeft dan weer een heel ander doel. Dan willen ze het strakker maken, zodat je sneller klaarkomt.

He, die truc kende ik nog niet. Niet dat ik er wat mee doe hoor.
Ik vind het wel vervelend. Ben al niet zo groot geschapen en dan steeds die hand ertussen omdat ze (denk ik) wil weten of het condoom er nog steeds om zit. Nee, niet prettig.

Dan moet ze betere condooms aanschaffen ipv die bagger waar de meeste mee werken.
 
Ik vind het wel vervelend. Ben al niet zo groot geschapen en dan steeds die hand ertussen omdat ze (denk ik) wil weten of het condoom er nog steeds om zit. Nee, niet prettig.
Hangt er in doggy ook wel een beetje van af hoe de dame zich op d´r knietjes zit. Als ze wijd gespreid gaat zitten kan je wel diep gaan stoten en dan denk ik ook wel dat er vlug een handje komt. En als ze dan een volle hand om je lul legt heb je d´r wel degelijk last van. Mijn vaste dame vraagt gewoon aan me om zachtjes aan te doen in doggy en dat respecteer ik ook. Ik vraag dan ook aan haar om in die positie mijn ballen goed vast te klemmen ,vind ik mega geil. Elkaar leren kennen door te praten en elkaar te respecteren geeft de beste dates. Elke dame is ook anders in de beleving van sexualiteit. Bij de een mag het al wat harder gaan dan de andere .
 
Gewoon oprechte vraag:
Wat zijn volgens jou dan goeie condooms?
Mijn ervaring is dat de meeste Durex hebben.

Goeie condooms zijn degene die je gebruikt op elke maat piemel. Glyders bijv zijn heel goedkoop in aanschaf, maar zitten veel te krap bij de gemiddelde man. Nederlanders en donkere heren hebben vaak dikke piemels, waardoor een glyder de boel vaak afknelt.
Het is dus heel goed te begrijpen dat veel mannen condooms ondingen vinden.

Ten eerste duurt 't vaak te lang om ze er omheen te doen, wat vrij logisch is als je ziet wat voor soort nepnagels veel sekswerkers hebben. En ten 2e zitten ze vaak te strak, wat ook waardeloos voor de geile bui is.

Ik gebruik al jaren geen glyders meer en die Londen condooms zijn nog erger. Beide zijn goedkoop in aanschaf overigens.

In mijn voorraad bakje zitten 4 verschillende soorten condooms, waaronder de Durex no skin ( of id ) voor degene die een rubberfobie hebben ( die zijn het duurste ).
 
Goeie condooms zijn degene die je gebruikt op elke maat piemel. Glyders bijv zijn heel goedkoop in aanschaf, maar zitten veel te krap bij de gemiddelde man. Nederlanders en donkere heren hebben vaak dikke piemels, waardoor een glyder de boel vaak afknelt.
Het is dus heel goed te begrijpen dat veel mannen condooms ondingen vinden.

Ten eerste duurt 't vaak te lang om ze er omheen te doen, wat vrij logisch is als je ziet wat voor soort nepnagels veel sekswerkers hebben. En ten 2e zitten ze vaak te strak, wat ook waardeloos voor de geile bui is.

Ik gebruik al jaren geen glyders meer en die Londen condooms zijn nog erger. Beide zijn goedkoop in aanschaf overigens.

In mijn voorraad bakje zitten 4 verschillende soorten condooms, waaronder de Durex no skin ( of id ) voor degene die een rubberfobie hebben ( die zijn het duurste ).
Dankjewel voor dit interessante en leerzame bericht.
Zelf gebruik ik sinds langere tijd huismerk kruidvat condooms omdat Durex me te duur werden.
Enige minpuntje: die krengen zijn heel lastig te openen 🤣🤣🤣

Heb weleens condooms "op maat" geprobeerd alleen was dat geen succes omdat ze te groot bleken 😢
 
Handje ertussen is voor mij een afknapper.
Met mannen met heel veel schaamhaar begrijp ik het nog wel...vanwege hygiëne.
Met het standje doggy nog niet meegemaakt.
Kan ook zijn dat ze nog niet voldoende zijn opgewonden of niet zo groot zijn geschapen...
En zo tegen haar baarmoeder stoot.
Of dat ze daarvoor al hard genomen is door heel veel mannen.
Maar nogmaals echt een afknapper...omdat ik zo het poesje niet kan zien en niet optimaal te werk kan gaan.
Kan ook gewoon pijn zij bij sex
 
Laatst bewerkt:
Dankjewel voor dit interessante en leerzame bericht.
Zelf gebruik ik sinds langere tijd huismerk kruidvat condooms omdat Durex me te duur werden.
Enige minpuntje: die krengen zijn heel lastig te openen 🤣🤣🤣

Heb weleens condooms "op maat" geprobeerd alleen was dat geen succes omdat ze te groot bleken 😢

Mannen vergissen zich vaak in hun eigen maat. Ze denken er 1 van 20 cm te hebben en dan blijkt hij 6 cm kleiner.
Een goede sekswerker ziet in 1 oogopslag welke maat ze moet hebben, mits ze meer maten dan 1 heeft.
 
Een goede sekswerker ziet in 1 oogopslag welke maat ze moet hebben, mits ze meer maten dan 1 heeft.
Hier heb je gelijk in. Had een tijdje geleden een afspraak met een dame waarbij ik in het kader van passend condoom zoekend een paar varianten van op maat had meegenomen.
Ze wilde de eerste omdoen en na 5 sec zei ze al tegen me: deze is te groot.
Uiteindelijk hebben we het alsnlg heel leuk gehad samen.
Kijk: ik weet hoe groot de mijne is, alleen het feit dat condooms generiek zijn maakt het soms lastig
 
He, die truc kende ik nog niet. Niet dat ik er wat mee doe hoor.


Dan moet ze betere condooms aanschaffen ipv die bagger waar de meeste mee werken.
De "handje ertussen dvp's" hebben meestal weinig vaste klanten hoor 😈.
Het is altijd goed om de trucjes te (her)kennen, ze gebruiken is dan weer een ander verhaal 😆.
Beetje natuurlijke versie van een penisring. Blijft ie lekker hard en strak van. Hetzelfde gevoel bij me als ze mijn ballen strak vast houdt. Alleen kom ik daar niet sneller van klaar.
Als ze mijn ballen vasthoudt vind ik dat wel heel positief, en ik kom dan ook veel gemakkelijker klaar. Iedereen is toch anders blijkbaar 😊.
Mannen vergissen zich vaak in hun eigen maat. Ze denken er 1 van 20 cm te hebben en dan blijkt hij 6 cm kleiner.
Een goede sekswerker ziet in 1 oogopslag welke maat ze moet hebben, mits ze meer maten dan 1 heeft.
Die dikke rode condooms zijn de ergste, dat is bijna niet te doen om daar mee klaar te komen. Dan voel je bijna niks.
Of die van mij 20cm of 6cm kleiner is, is afhankelijk van bij welke dame ik ben… 😁.
 
Laatst bewerkt:
Maar ik ben wel benieuwd van een antwoord van een DVP/vrouwlijke forummer.
Waarom doen jullie dit?
Willen jullie dat wij niet lekker ons ding kunnen doen?

Waarom doen jullie dit? Zou het persoonlijk niet weten, want mijn handen zijn altijd elders.
Maar vermoedelijk omdat het zeer doet, nadat er zoveel personen tegen je baarmoedermond aan hebben zitten bonken? Niet iedereen heeft een hoge pijngrens tenslotte..
 
Ik heb een behoorlijk aantal dames bezocht in prive ontvangst en privehuizen, maar hier nooit gehad dat de dame de hand ertussen had.

Ik ben in totaal 4 keer naar raamdames geweest, en die hielden inderdaad altijd het condoom vast. En als je zelf met je vingers aan het condoom had gezeten, was neuken niet meer mogelijk.
 
En als je zelf met je vingers aan het condoom had gezeten, was neuken niet meer mogelijk.

Dat heeft te maken met dat men stiekem een gaatje kan maken wat natuurijk verder scheurt: resultaat is nzc

En condoom vasthouden kan ook betekenen dat men ze stiekem afdoet ( standaard tijdens doggy bij wie dat doen ) : resultaat is nzc

Dus eigenlijk heb je deze handelingen te accepteren vanwege je voorgangers. Die moet je dus bedanken dat sekswerkers niemand vertrouwen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan