Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNaar deze dame heb ik ook al eens gevraagd op dit forum. Daar was de cinclusie (incl die van mij) dat ze fake was.Kim uit Arnhem - Cardate: https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/leuke-geile-jonge-dame-heeft-zin-in-geile-date-_7807903
Voor een vluggertje/ pijpdate ook leuke dame. Ze is wat schuchter in het begin, maar eenmaal op gang heeft ze de smaak zo te pakken.
Ik heb haar voor de lockdown regelmatig bezocht, misschien binnenkort maar weer eens langsgaan denk ik
Oh dat is niet fijn, ik heb bij mijn weten een aantal keer met deze dame afgesproken in Arnhem. Ze heette nog een tijdje Sophie, daarna is haar nummer weer veranderd.Naar deze dame heb ik ook al eens gevraagd op dit forum. Daar was de cinclusie (incl die van mij) dat ze fake was.
Ook bij wie heeft gebeld weinig hoopvolle berichten. (www.wieheeftgebeld.nl/nummer/0649870733).
Twijfel nu enorm...
Je hebt gelijk Dorrie, ik heb na jouw reactie gisteren nog een bericht gestuurd naar haar, ik wilde het zelf toch ook even proberen. Ze reageerde wel even, maar daarna was het stil. Ze had de berichten wel gelezen (aan de blauwe vinkjes te zien). Ik zag vandaag dat ze mijn berichten wel had geopend, maar weer geen reactie. Ik vroeg haar ]waarom ze niet op mijn berichten reageerde, maar ook daar kwam geen reactie op. Toen ik als laatste opmerkte dat het dan wel een fake account moest zijn, kwam ze direct online met een smoes over in slaap gevallen op de bank etc. Daarna volgde wat gescheld en getreiter en blokkeerde ze me snel zodat ik niet meer kon reageren.Naar deze dame heb ik ook al eens gevraagd op dit forum. Daar was de cinclusie (incl die van mij) dat ze fake was.
Ook bij wie heeft gebeld weinig hoopvolle berichten. (www.wieheeftgebeld.nl/nummer/0649870733).
Twijfel nu enorm...
Heeft ze een gouden flamoesHeerlijk genieten en ontspannen samen ( 100% NL )
Mijn naam is Floortje, ik ben een jongedame van 25 zomers jong.Zin in een leuke date bij mij?Ik heb een slank figuur, met goede ronde billen, ben een spontane dame d...www.kinky.nl
Een vluggertje voor €150? Ik geef er zelf wel een slinger aan dan.
Wanneer je haar nummer checkt bij: https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/0687603551 staan er wel rare commentaren bij, m.i. zelfs van de dame zelfHeerlijk genieten en ontspannen samen ( 100% NL )
Mijn naam is Floortje, ik ben een jongedame van 25 zomers jong.Zin in een leuke date bij mij?Ik heb een slank figuur, met goede ronde billen, ben een spontane dame d...www.kinky.nl