Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk waarschuw elders soms voor een oplichter. Geen idee wat ze wel en niet lezen, maar er zijn mannen bij die doodleuk vragen of ze met me kunnen afspreken.. Kennelijk is het woord oplichter voor ze op meerdere manieren uit te leggen of er wordt overheen gelezen.hebben meerdere wandelaars, "fans" ?
er zijn hier een paar sufferds , die denken , dat je schijnbaar automatisch een dvp bent en een afspraak met je willen...
ze reageren op je avatar... hebben
meer medewandelaars hier last van ?
Het is wel hele mooie avatar xhebben meerdere wandelaars, "fans" ?
er zijn hier een paar sufferds , die denken , dat je schijnbaar automatisch een dvp bent en een afspraak met je willen...
ze reageren op je avatar... hebben
meer medewandelaars hier last van ?
Krijg toch het idee dat het IQ van sommige leden hier niet heel hoog is.En jawel, ik heb er weer een te pakken. Krijg het volgende bericht via PM:
Hou je van een man die je voeten geil vind?
Geil op nylon kousen en hakken. Fucking geil
MIsschien mijn avatar toch maar eens wisselen voor een foto van Ron Jeremy.......
Ja maar goed , daarmee is die man zijn vraag nog niet beantwoordt natuurlijkEn jawel, ik heb er weer een te pakken. Krijg het volgende bericht via PM:
Hou je van een man die je voeten geil vind?
Geil op nylon kousen en hakken. Fucking geil
MIsschien mijn avatar toch maar eens wisselen voor een foto van Ron Jeremy.......
Nou, ik vind het wel lekker. En nog lekkerder om mijn maatje 45 eens met gepaste kracht onder zijn klokkenspel......Ja maar goed , daarmee is die man zijn vraag nog niet beantwoordt natuurlijk
Ik krijg nooit zulke spannende post hier , misschien dat een letter O in een groene cirkel minder invloed heeft op de fantasie van de heren hier als een foto van een lekker wijf ?Nou, ik vind het wel lekker. En nog lekkerder om mijn maatje 45 eens met gepaste kracht onder zijn klokkenspel......
Niet moeilijk , jou avatar heeft me ook al eens hoofdpijn bezorgtEnkel berichten van dorstige lui krijg ik
Maar ik wel !Nou geloof ik ook niet dat ik een date met jou Avatar zou willen
Snap jij wat zo`n vent doet op een hoerenforum terwijl hij eigenlijk dus geilt op een volwassen vent met behaarde benen in nylon kousen, hoge hakken en maat 45? Kan toch veel beter op een travestieforum gaan posten?Je kan ze ook harsen! Mits je pijngrens tamelijk hoog ligt dan.
Hij valt me niet lastig. En als hij weer reageert, zal ik hem wel even uit zijn natte droom helpen. Kan gebeuren en zoals @JokePrive schrijft: hij is nieuw, leest niet en denkt dat ik Ashlynn Brooke ben.Het lastig vallen van leden per DM is ook not done. Indien je beledigingen/vunzige voorstellen krijgt, kan/mag je deze altijd rapporteren, dan bekijken we dit ffe