Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee totaal niet jij wel msshebben meerdere wandelaars, "fans" ?
er zijn hier een paar sufferds , die denken , dat je schijnbaar automatisch een dvp bent en een afspraak met je willen...
ze reageren op je avatar... hebben
meer medewandelaars hier last van ?
Hopelijk heb je in het echt leven meer succes dan in de stripsTotaal geen last van. Mijn avatar laat een echte wandelaar zien
hij bedoelde in zijn beste nederlands , ik heb een filmpje van jou en een dvp... jij moet betalen , zoiets geloof ik...ja raar figuur is dat. Voeg aan mij ook filmpjes.
Je bent te goedgelovig, het zijn stripsHopelijk heb je in het echt leven meer succes dan in de strips
en hoeveel het kost zeker?Ik heb wel vaak dat de dames mij in pm vragen wanneer ik beschikbaar ben
? Ik snap deze ff nietJe bent te goedgelovig, het zijn strips
en hoeveel het kost zeker?
ja soms vragen 20 DVP's mij ook voor een anale gangbang en, met zijn allen om plassex .Oh ja man. En dan afdingen enzo. Wat ik wel en niet doe. Meesten willen mij ook meenemen naar een welness maar daar begin ik niet aan. Net zoals bare, dat doe ik ook niet.
Ja ik begrijp je. We moeten af en toe ook rusten he.ja soms vragen 20 DVP's mij ook voor een anale gangbang en, met zijn allen om plassex .
dat wordt me te gek allemaal , als het er nou 10 waren, had ik het gedaan.....
Nou geloof ik ook niet dat ik een date met jou Avatar zou willenNee nog geen last van gehad