Roxas
Meubelstuk
Nee dat zijn profiteursZijn het dan wel vrienden??
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee dat zijn profiteursZijn het dan wel vrienden??
Stel je voorHeb een vaste dvp voor mijn belastingaangifte
Het is een liedtekst van "Het Goede Doel" (1983).Mooi gedicht
Ik ben te jong om dat liedje te kennen dat is 12 jaar voor mijn geboorteHet is een liedtekst van "Het Goede Doel" (1983).
(voorzover nog niet bekend)
Dvp´s zijn ook gewoon mensen zo als alle andere vrouwen.Bezoek de dvp's altijd vele km buiten mijn eigen stad. Kwam in een privé huis, en de dames kwamen zich voorstellen. De tweede dame was mijn overbuurvrouw. Nooit gedacht dat zij als alleen staande moeder en bloed mooi, dit werk deed. Ze kwam zelfs op de verjaardag van mijn kinderen en liep regelmatig binnen voor een bakkie koffie met mijn toenmalige vrouw.
Zij schrok toen ze mij zag, stelde zich niet voor en liep vloekend weg. Ik heb haar gekozen en samen naar boven. Gastvrouw moest wel op haar inpraten om deze stap te zetten. Daar een uur samen gepraat en uiteindelijk een uur verlengd en een top ervaring rijker. Zo af en toe nu ook haar thuis bezocht en heerlijke sex. Maar beide enorm geschrokken maar nog altijd blij dat ik de keuze maakte voor haar. In eerste instantie puur alleen om dit te bespreken om geen apart gedrag te krijgen in de straat. Zal altijd respect voor haar hebben en dit is wederzijds wat ip
De kamer gebeurd blijft op de kamer.
Dank je, nou voel ik me weer even echt oud.Ik ben te jong om dat liedje te kennen dat is 12 jaar voor mijn geboorte
Nu ken je het!Ik ben te jong om dat liedje te kennen dat is 12 jaar voor mijn geboorte
Ik heb dat nu ook al ik zag een tijdje geleden een filmpje op fb met films uit mijn jeugd als ice age, ratatouille cars. 21 jaar oud,16 jaar oud 15 jaar oud. Ik speel al de remakes van de games die ik in mijn jeugd gespeeld heb. Dan denk ik ook van man ben ik al zo oud, waar is die tijd naar toe.Dank je, nou voel ik me weer even echt oud.
Ik ook wel maar niet echt de nederlands talige. Meer nirvana bob marly, queen prince, tina turner etcNu ken je het!
Overigens ken ik heel wat muziek van lang voor mijn geboorte.
Komt ze voor de aftrekposten?Heb een vaste dvp voor mijn belastingaangifte