Heeft iemand ervaring met de mensen achter deze advertentie? https://www.sexjobs.nl/gangbang/128-bare-sperma-dump-gb-devi-_5459336
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenen welk forum mag dit zijn? pb mag ookOp een ander forum wordt ze uitgebreid beschreven. Ze laat zich in alle drie de gaatjes lekker volspuiten en ziet er goed uit. Wel zijn er op de GB zo'n 20 man, dus is het meer een zaaddump dan een GB. De organisator is betrouwbaar en de locatie goed.
Ik hoor het ook graag !en welk forum mag dit zijn? pb mag ook
Moet er nog aan toevoegen dat Stef een goede gastheer is en zorgt dat er wat te drinken is.Hallo ik ben er nu 1 x geweest. Was een geile gangbang. Dit was in mijn vakantie dus kon ik overdag genieten van deze geile meid. Nu ik weer aan werk ben zal ik er helaas niet meer komen. Ze zoeken nog wel mannen die van een geile bare gangbang houden.. dus meld je aan voor 12-8-2021. Iedereen komt uitgebreid aan bod bij Devi. Ik ben die middag 2 x in haar kutje klaargekomen..
Nice! Heb je een prive bericht gestuurd voor meer infoZij is precies mijn smaak hoor maar iedereen is anders !
Binnenkort is er weer een gb met haar!Mijn vorige keer met Devi was op Nov 16. Een tijdje geleden dus. Maar het was echt onvergetelijk. Als het altijd met haar is. Altijd gewillig, altijd (bijna geen pauze), eerlijk deel van de aandacht.
Op 15 Feb 2022 is weer een feestje met haar gepland, maar ik bijna kan niet wachten om haar volgespoten gaatjes weer te bewerken. En misschien niet veel mensen weten dat ze DP doet, graag zelfs.
Helemaal eens. Snap daar niets van. Hoe leuk de dame ook, mij niet gezien.Dit soort feestjes sla ik over.
Het lijkt de laatste tijd wel of de bare feestjes als paddestoelen de grond uit schieten.
Mensen vinden hun gezondheid kennelijk niet meer belangijk.