Iemand ervaring met een van deze dames?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

insertname

Newbie
3
16/08/21
0
1
Heeft er iemand toevallig al ervaring met een (of meerdere) van deze dames?

Ingrit, Amsterdam
Super Lekkeretrans met extras Ingrit

Christina, Harderwijk
De geilste Nl Shemale met ECHT hard 22 cm

Blondie, Vianen
Hollandse Blonde Shemale Volle C-Cup A2

Celine, Leusden
Aantrekkelijke Hollandse Schemale

Heeft er iemand toevallig al ervaring met een (of meerdere) van deze dames?

Christina, Harderwijk
De geilste Nl Shemale met ECHT hard 22 cm
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/harderwijk/500571-christina
Deze Christina heb ik jaren geleden een keer in de Geleenstraat bezocht. Op zich niet slecht, best een aardige dame, maar ze praat heel veel en best wel onsamenhangend, dat maakt het lastig om je te ontspannen, als je de hele tijd in je achterhoofd hebt "is dat mens wel helemaal lekker".
Verder is 22 centimeter complete onzin. 15/16 centimeter ofzo? Ik moet wel zeggen dat haar apparaat mooi hard werd en bleef, dat is lang niet altijd zo.
Ik zou haar persooonlijk niet ver weg privé gaan bezoeken, maar mocht ze weer eens in de Geleen opduiken zou ik er misschien wel weer een bezoekje aan wagen.

Die Ingrit staat nou niet bekend om haar hygiene. 1 keer afgesproken. Ziet er veel minder uit dan op de foto's dus omgedraaid en wegwezen.

Die Celine is volgens mij een Belg maar goed. Keer afspraak mee proberen te maken maar dat lukte niet. Nooit meer dus. Zonde van mijn tijd.

Celine, Leusden
Aantrekkelijke Hollandse Schemale
Celine is supergeil! Neukt je waar en hoe je maar wil. Wel echte top. Heerlijk zoenen, superintens.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan