Vorige week heb ik Ibbi weer bezocht.
Ze was heel blij om mij weer te zien, al was het maar omdat er een man met de "monster cock" rondliep, die ze maar al te graag wilde vermijden.
Ze vertelde me waarom en ik kan me daar heel veel bij voorstellen. We hebben daarna uitgebreid over andere "bijzondere klanten" gesproken en sommigen hebben wel heel afwijkende wensen. Ik heb me rot gelachen, vooral over hoe zij dat vertelde.
Het is een engel, want ook al heeft ze een hekel aan sommige klanten, afwijzen zal ze hen niet snel.
Ze vertelde dat ze soms erg veel pijn heeft na een bezoek.
We hebben inmiddels al zo lang contact, dat we over allerlei privé zaken met elkaar praten. Ik heb haar daarom uitgelegd dat ze daarover met deze klant gewoon moet praten en als het echt niet anders kan voortaan weigeren.
Hopelijk doet ze er ook iets mee, want ik kan me een bezoekje uit het verleden herinneren dat ze absoluut niet gepenetreerd wilde worden met mijn vingers maar ze wilde daar toen niet over praten.
Uiteindelijk hebben we een heel uitgebreide sessie samen gehad, waarbij zij mij na afloop nog een btb olie massage gaf en me een 2e spetterend hoogtepunt bezorgde.
Hopelijk blijft dit "petite gypsy meisje" (zoals ik haar liefkozend noem) nog jaren in Eindhoven werken,