Feitelijk het standaard pakket maar wel met heel veel passie en service. Verschil zit hem vnml dat je bij IJssel een gezellige tijd hebt en veel langer dan gebruikelijk binnen bentWelke diensten levert Ibbi voor € 50,- ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenFeitelijk het standaard pakket maar wel met heel veel passie en service. Verschil zit hem vnml dat je bij IJssel een gezellige tijd hebt en veel langer dan gebruikelijk binnen bentWelke diensten levert Ibbi voor € 50,- ?
Vandaag is ze er gewoon.Verwachten we Ibbi vandaag op het plein?
Wil de maandag en dinsdag nog wel eens over slaanWaar is ibbi
Hahaha leuke vergelijking. Bij Ibbi heb je echt waar voor je geld. Ik als borsten liefhebber had vroeger de stelregel dat ik nooit zou betalen voor een meid met een A cupje. Daar heeft Ibbi een eind aan gemaakt. Zelden zo goed gepijpt. Is een mega leuke meidVanmorgen eerst Ibbi geappt of ze aanwezig was. Dat was gelukkig het geval en dus koers gezet naar het plein op deze koude en regenachtige zondag.
Eigenlijk ben ik meer van de privehuizen maar Ibbi is een constante factor sinds jaren. Ik vergelijk het altijd met een sterrenrestaurant en een snackbar, allebei lekker maar op een andere manier en veel goedkoper.
Ibbi is dan de snackbar, maar wel een hele goede! Er zijn weinig dvp werkzaam in de branche die zo'n goede prijs/kwaliteit verhouding hebben zoals Ibbi. Voor 50 euro was ik een half uur binnen,heb een echte gfe ervaring met deeptroath pijpen en beffen van haar heerlijke kutje waar je in veel privehuizen nog extra voor moet betalen!
Heerlijk pijpen, diverse standjes (cowgirl, cowgirl reverse,sideway en doggystyle waarbij ze achterlangs lekker mijn ballen kneede.
Ibbi,tot gauw weer!
Helaas geen pzc,voor zover ik weet tenminste.Doet ze ook pzc?, zoek eigenlijk een toppertje daarvoor als carina er niet is.