Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDit begrijp ik even niet. Alle berichten hier gaan over Fleur. Misschien moet je ze eerst eens nalezen voordat je commentaar levert. En wees blij dat we hier ook wat toevoegende info mogen plaatsen, bij Hookers werd direkt alles gewist.Tijdje hier niet meer geweest , maar wat heeft dit geklets nu allemaal met Fleur te maken
Dit kwam je bij Hookers niet tegen !
Extra kosten hangen van de dame af wat ze vraagt. Extra is bijvoorbeeld anaal, prostaatmassage, pijpen zc. Tsja verzin zelf verderIk lees soms dat als je betaalt hebt dat je met dame nog wat extra erbij kan.
Nu is mijn vraag wat zijn die extra's en wat zijn de extra kosten?
En hoe was het?Morgen voor het eerst op bezoek bij fleur ben benieuwd.
Straatnaam wijzigen in bv Ko(zakken)weg, veel beter.Toch bijzonder om een privehuis aan 'DE KWEEKWEG' te hebben. Hoe krijg je zo'n toepasselijke straatnaam voor elkaar!
Bijna net zo leuk als vroeger De Harde Bollenstraat voor raamprostitutie in Utrecht
Zover ik weet was deze dame ziek en daarom gestoptEen lange tijd terug ooit een advertentie gezien over Jasmijn van Fleur, had ook goede recensies, maar toen ik besloten had een keer langs te willen gaan stond ze niet meer op de site. Iemand een idee of ze nog werkt en zo ja waar?
Als de verhoging hopelijk niet aan de energie kosten opgaat maar de dames ook 10% netto extra krijgen van dit bedragVorige week vernomen dat een dezer dagen de tarieven omhoog gaan…
130–> 160,(als ik het goed heb).
Aangezien alle prijzen om je heen stijgen, vind ik het niet meer dan normaal. De dames verdienen het in mijn ogen ook echt.
Bedoel van het totale bedragAls de verhoging hopelijk niet aan de energie kosten opgaat maar de dames ook 10% netto extra krijgen van dit bedrag
Cindy Sandra Sofie Sabina of LotteIk ben hier een paar jaar geleden een aantal keer geweest. Altijd super vriendelijke mensen. Vooraf keek ik altijd even welke dames er aanwezig waren om ze dan even te "reserveren". Iemand die recent er nog geweest is? Ben benieuwd hoe het daar nu is en of het de reis nog eens waard is.
Ik ben ooit bij Cindy geweest. Een heerlijke vrouw.Cindy Sandra Sofie Sabina of Lotte
Lijkt me duidelijk als je op de website kijkt. Staat de dame er niet meer tussen dan is ze wegJe leest iedere keer nieuw
Helaas niet wie er weg zijn gegaan?
Tarieven gaan 5 á 10 euro omhoog bij sommige opties.Vorige week vernomen dat een dezer dagen de tarieven omhoog gaan…
130–> 160,(als ik het goed heb).
Aangezien alle prijzen om je heen stijgen, vind ik het niet meer dan normaal. De dames verdienen het in mijn ogen ook echt.
Zag een Cindy staan bij de Villa (stond er ook al eens eerder daar op de lijst)Op de website staat Cindy niet meer vermeld.
Afgelopen (begin) van de week nog op aanwezigheidslijst.
Weet iemand of ze gestopt is of ergens anders naar toe gegaan is?