Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn iemand van 34 is ook 20+. Eigenlijk is dit een privéhuis van bezoekers die houden van oudere vrouwen.
Zeker is dit een topper waarbij oudere en jongere collega'sCindy kwalificeer ik toch echt niet onder de noemer oudere vrouw.
Ik heb geen namen genoemd en er zullen inderdaad 1 of misschien 2 vrouwen van 30- rondlopen. Je pikt er nu een uitzondering uit en dat zegt al genoeg. Ik bedoel het ook niet negatief dat er bij Fleur voornamelijk oudere vrouwen zijn, want daar is ook een doelgroep voor. Overigens zou het een goede kans zijn voor een paar knappe jonge meiden om er te gaan werken, die onderscheiden zich dan van de rest en bovendien is het een huis met een prettige werksfeer.Cindy kwalificeer ik toch echt niet onder de noemer oudere vrouw.
Leeftijdsgrens van 50. Vraagt ze ID dan? De klant mag dan ook liegen over de leeftijd. Ik ben ook al heel lang 30+ hoor,Dan wordt de spoeling bij Fleur wel erg dun. Hooguit 2 en eentje daarvan heeft ook nog een leeftijdsgrens van 50 jaar.
En iemand van 34 is ook 20+. Eigenlijk is dit een privéhuis van bezoekers die houden van oudere vrouwen.
Tja , als je niet verder kijkt dan je neus lang is en je beperkt tot Apeldoorn en Zwolle dan is het op het gebied van privéhuizen zeer beperkt. Maar als je bereid bent om jezelf 50 km richting westen te verplaatsen, dan zul je wel begrijpen wat het verschil is. Daar is het elke keer weer moeilijk om een keus te kunnen maken tussen al het jonge vrouwelijk schoon. Maar vermoedelijk lees je ook alleen maar advertenties en recensies over Apeldoorn en omgeving en dan vind je het hier wel prima.Och ja net of de keuze van privehuizen zo groot is in Apeldoorn en omstreken of zwolle
Na al die Corona sluitingen afgelopen jaren waarin veel bedrijven gestopt zijn
Net als in de horeca is ook hier "personeelsgebrek "
Net of de keus elders zo groot is ?
De keus is nu eenmaal beperkt och ja leeftijdsgrens die zal wel opschuiven naarmate deze toch sympathieke dame ouder word