Wat is er beter dan zelf maar de proef op de som te nemen, als je twijfelt over een dame.
Niets inderdaad! Aangemoedigd door een mede wandelaar met woorden in de strekking van "het kan je hooguit geld kosten, gewoon uitproberen", ben ik vandaag bij Yvon geweest.
In een eerdere reactie heb je kunnen lezen dat ik bij Yvon direct een klik voelde toen ze mij aansprak in de ontvangstruimte, toen ik zat te wachten op Amber vorige keer.
Gezien de reviews hier, begon ik toch te twijfelen of mijn radar dan echt zo "off" was. Dan zelf maar de stoute schoenen aantrekken dacht ik.
Nou, gelukkig niets mis met mijn radar. Eenmaal binnen werd ik door Yvon opgehaald en naar de kamer gebracht.
Ik had afgesproken voor een uur en ze gaf aan dat er wat extra's mogelijk waren. Waarvan met name
pzc mij aansprak. Om niet in onderhandeling te raken, afgesproken 200 euro voor een uur inclusief tongzoenen,
pzc, het hele standaard pakket. Ja ik weet dat een paar wandelaars dat echt teveel geld vinden, vooral niet doen dan
Yvon is een vlotte echt Nederlandse dame, type buurvrouw al wat meer op leeftijd. Een gezette dame, met heerlijke borsten. Puur natuur, prima naar mijn smaak.
Het begon met samen douchen, waar ze heerlijk mijn ballen en pik heeft gewassen. Klaar voor het vervolg gingen we op bed liggen.
Yvon is een prater, maar niet vervelend. Ze maakte het me naar de zin, begon me lekker af te trekken met kokos olie. Heerlijke zachte handen en lichaam heeft ze.
Daarna over gegaan tot een heerlijke
pzc sessie. Ze pijpt prima, niet het beste wat ik heb gehad, maar ruim voldoende.
Toen gaf ze aan het wel lekker te vinden als ik haar borsten zou inwrijven met olie. Dat zag ik wel zitten, zo heb ik heerlijk lang aan haar borsten en tepels gezeten, terwijl ze mij lekker aan mijn pik trok.
Gevraagd of ik haar mocht beffen en dat was geen probleem. Ik vind het heerlijk om een vrouw te beffen, dus lekker lang gelikt. Ze heeft een heerlijke frisse geschoren poes. Ze werd lekker nat, maar het lukte mij niet om haar klaar te likken. Ze doet ook niet alsof, wat ik alleen maar kan waarderen.
Aangezien de tijd al redelijk vorderde heb ik het neuken afgeslagen en heb ik gevraagd of ze me af wilde trekken.
Dat deed ze met gevoel, maar zoals helaas de laatste tijd wel vaker, werd ik niet echt hard. Uiteindelijk gevraagd of ze naast me kwam liggen en terwijl ze lekker mijn ballen masseerde, heb ik mijzelf naar een hoogtepunt getrokken.
Al bij al was het een prima bezoek. Ik vind Yvon een warm en gezellig mens. Een no nonsense dame waar je mee kunt lachen, die haar vak prima verstaat. Service echt dik in orde.
Ik ga haar zeker nog wel eens vaker bezoeken.
En mocht iemand nog tips hebben hoe ik mijn gereedschap weer op volle oorlogssterkte krijg, laat gerust een dm achter