- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kweekweg10.com/dame/carmen/
- Totale kosten (in euro)
- 70
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Op een dinsdag middag bij Huize Fleur geweest. Voor Carmen gekozen.
Carmen heeft Spaanse roots. Leuke dame, spontaan, goedlachs,
Door haar gewassen. Dan het bed op. Strelen, zoenen, met haar borsten spelen. Dan ging ze pijpen. Goed, lekker diep (geen deep throat) en niet gehaast.
Dan heb ik haar gevraagd om in cowgirl op mij te komen zitten. Goede rit, lekker op mijn bewegingen gereageerd. Met haar borsten gespeeld.
Tot slot staand doggy (zij op het bed). Omdat ik de avond daarvoor mijn vrouw al goed geneukt had, was er net niet genoeg kracht meer over, dus op het bed naast haar gaan liggen en laten aftrekken. Heerlijke date.
Ik ben zelden in Apeldoorn, maar als ik er weer ben ga ik nog een keer langs.
Carmen heeft Spaanse roots. Leuke dame, spontaan, goedlachs,
Door haar gewassen. Dan het bed op. Strelen, zoenen, met haar borsten spelen. Dan ging ze pijpen. Goed, lekker diep (geen deep throat) en niet gehaast.
Dan heb ik haar gevraagd om in cowgirl op mij te komen zitten. Goede rit, lekker op mijn bewegingen gereageerd. Met haar borsten gespeeld.
Tot slot staand doggy (zij op het bed). Omdat ik de avond daarvoor mijn vrouw al goed geneukt had, was er net niet genoeg kracht meer over, dus op het bed naast haar gaan liggen en laten aftrekken. Heerlijke date.
Ik ben zelden in Apeldoorn, maar als ik er weer ben ga ik nog een keer langs.