Recensie Huisvrouw, Schoten 4,22 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Welke advertentie op redlights is van toepassing? Of beide?


Het laatste : Lekker -hygenisch- huisvrouwtje
 
Welke advertentie op redlights is van toepassing? Of beide?


Ik ben.lekker hygenisch huisvrouwtje. Heb geen foto bij mijn profiel
 
Iedereen is vol lof over haar boezem. Is deze nog strak voor iemand in haar 50 of hangen ze al redelijk door?
Ze komen tot bijna tegen haar navel ;) Maar ze mogen er wel nog altijd zijn zenne. Is een topdame, ze babbelt ook niet veel maar ik vind dat niet erg, ben zelf ook geen babbelaar wat soms wel voor genante stilte momenten zorgt. 😁 Hoop binnenkort nog is langs te gaan bij haar.
 
Het is ook niet verstandig van deze vrouw om een naam te kiezen die gemakkelijk te verwarren is met die van die andere vrouw die al vele jaren adverteert met "lief huisvrouwtje", en ze zit dan ook nog in hetzelfde Schoten.
Logisch toch dat daar verwarring van komt.
 
Het is ook niet verstandig van deze vrouw om een naam te kiezen die gemakkelijk te verwarren is met die van die andere vrouw die al vele jaren adverteert met "lief huisvrouwtje", en ze zit dan ook nog in hetzelfde Schoten.
Logisch toch dat daar verwarring van komt.
Het zou dan wel eens kunnen dat ze zonder het te beseffen klanten afsnoepen , vandaar is soms een foto , en meerdere wel belangrijk , als kun je soms daar ook niet op voortgaan 🧐
 
Terug
Bovenaan Onderaan