Huis ter beschikking gesteld?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Boven die winkels in het centrum, ja precies. Voor de ingang moest je raar achterom lopen. Ik weet nog dat ik het bij haar best naar mijn zin had, Linda is een lieve vrouw en ze deed goed haar best. Verder is Heesch een miserabel kutdorp.

Boven die winkels in het centrum, ja precies. Voor de ingang moest je raar achterom lopen. Ik weet nog dat ik het bij haar best naar mijn zin had, Linda is een lieve vrouw en ze deed goed haar best. Verder is Heesch een miserabel kutdorp.
Heesch is een mooi dorp. Verder klopt het wat je zegt. Enkel was het voor mij een eenmalig bezoek, ze neemt teveel de leiding is niet mijn ding.

Woon jij in Heesch dan? Hoe dan ook, hangt er toch heel erg van af wat voor dames er in dat huis zitten. Als ik "slecht Engels sprekende Roemeensen" lees word ik nou niet bij voorbaat enthousiast. Ik ken het dorp trouwens wel, lang geleden kwam ik er wel eens bij DvP Linda, die al heel lang in Den Bosch zit en nog maar weinig adverteert. (https://www.girlsreview.nl/threads/linda-den-bosch.1545/#post-819219)

Van discreet werkende dames heeft een wijk geen last. Tenzij er een hele optocht van autos van wandelaars tot diep in de nacht door de wijk rijdt.
Dus als er niet teveel dames werken en het geen parkeerproblemen oplevert lijkt het mij geen punt.
Er zijn vele andere groepen in onze samenleving waar een gemiddelde woonwijk oneindig meer last van heeft.

De dames en eigenaar van het huis hebben geen belang bij overlast, en willen alles zo discreet mogelijk houden. Ze werken immers niet helemaal legaal, dus hoe minder het dan opvalt hoe beter.

Terug
Bovenaan Onderaan