Algemeen Hua Hin

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vergeleken met Thailand is Cambodia echt primitief te noemen. En de dames zijn er erg gelijkend op de dames uit de Isaan. M.a.w. eerder klein en gebruind. Dat zijn zeker niet "Thaise schoonheden".
deze noem ik juist Thaise schoonheden :giggle:klein,bruin en slank ,met zo een meid van 40 kg kan je plezante standjes doen enkel moet je soms wel een goed voorspel geven zodat ze goed 💦 zijn anders is het wat moeilijker om mijn 🥒er helemaal in te krijgen :p:p.
die naar Thaise normen schoonheden krijg ik het niet meer warm van ,in mijn begin jaren zo 2 keer een duurdere gogo lady meegepakt (4000/5000 baht)dit zijn mooie vrouwen maar de sex was echt niet goed en zakelijk.
 
Hi allen, binnenkort ga ik naar Hua Hin. Voor een massage met meer, kan je dan beter naar soi 80 of 94? Ik zit er ongeveer tussenin. Alvast veel dank.
Soi 80 waren 1,5 jaar terug zelf geen salons,maar er vlakbij wel. Soi 94 een paar meen ik. De meeste zitten rondom soi Binthabat. Ben je met de moto taxi zo.

In hua hin zitten duizenden masseuses op je te wachten. Veel geven je meer dan een massage en soms zelfs veel meer (als je maar betaald). De doorloop is zo groot bij de kleine shops dat je nauwelijks iets kunt zeggen over wat waar kan.
Vuistregel die ik gebruik, zijn ze allebei zeer klassiek gekleed en is het meer een sjieke salon, veel minder kans.

Ik heb overigens toen ookeen masseuse via TF gescoord. Die heeft me opgehaald met haar motor en in haar flat heerlijk geholpen voor maar 1500... Mooi avontuur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan