Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet is de eerste keer dat ik daar kwam, ik weet niet eens wie Britney is ,lol Nu zat er een ietwat vollere leuke meid met lang zwart haar , 1.70 m groot denk ik , erg vriendelijke madam .Zijn de eigenaars nu veranderd? Kortom, zinvol dat Britney heb toch nog eens contacteert?
Ja volgens mij nieuwe uitbater en ook nieuw meisje die werkt in de shopZijn de eigenaars nu veranderd? Kortom, zinvol dat Britney heb toch nog eens contacteert?
je kent britney niet je weet niet wat je mistHet is de eerste keer dat ik daar kwam, ik weet niet eens wie Britney is ,lol Nu zat er een ietwat vollere leuke meid met lang zwart haar , 1.70 m groot denk ik , erg vriendelijke madam .
Ben daar veel geweest maar nooit een Britney gezien hoorje kent britney niet je weet niet wat je mist
ik ken britney wel rrr
Laat het ons maar on topic houden, Britney was daar maar één keer. Vond het een fijne locatie maar contact met uitbater viel stil. Daarom puur de vraag of uitbater wisselde. Een werkende website is er vandaag precies niet.Ben daar veel geweest maar nooit een Britney gezien hoor