Hotelkamer voor een paar uurtjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit zijn wel de beste heb je gewoon onder de 100 euro een leuke kamer van 10 tot 16 meestal
Lastig als je niet tussen die uren kan afspreken..
Nou als je met een DVP naar de kamer gaat. Zeker als het de eerste date is. Sommig receptiepersoneel geeft te gemakkelijk je gegevens als iemand er naar vraagt. Al is dat na AVG wel wat minder. Maar misschien zie ik spoken ;)
Mag niet, gegevens moeten privé blijven en discreet behandeld worden.

Iemand enig idee waar je een dayroom kan boeken in Utrecht . Wil daar een dame ontmoeten maar die wilt eigenlijk discreet ontmoeten . En boeken jullie dan een kamer voor 1 of voor 2 ? Mocht iemand ideen hebben hoor ik het graag , pb mag ook

Iemand enig idee waar je een dayroom kan boeken in Utrecht . Wil daar een dame ontmoeten maar die wilt eigenlijk discreet ontmoeten . En boeken jullie dan een kamer voor 1 of voor 2 ? Mocht iemand ideen hebben hoor ik het graag , pb mag ook
Gewoon via Dayuse.

Ik zie dat er in Utrecht 3 plekken zijn waar je een kamer kan boeken voor een paar uur.

1 kamer voor 2 boeken. Tijden aangeven en thats it. Ik doe het zelf altijd voor in Groningen. Kan daar dan ter plekke betalen cash dus ook niks per pin of iets.

Tipje van mij. Check in voordat je dus de date hebt. Dit voorkomt dat ze je echte naam zien want je dient natuurlijk wel de kamer te boeken met je echte naam aangezien ze vaak ID willen zien.

En je kunt dan buiten of in de lobby wachten en gelijk door naar de kamer.

Betaal je dan evengoed voor een nacht of kennen ze daar een aangepast tarief voor?
Ik zie nu pas deze vraag. Ik wilde nog een antwoord geven. Gaat over het reserveren van een hotelkamer en eerder vertrekken.

Ik 'book' een kamer voor een nacht en betaal het normale tarief. Als ik na een paar uur weer vertrek is het nooit een probleem. Het kan ze namelijk niks schelen. Trouwens, ook zakenlieden e.d. doen dit wel als ze zich bijv. willen opfrissen, maar niet willen blijven slapen.

Wil je 100% zekerheid, 'book' dan een kamer voor 2 personen. Meestal kost het (bijna) niks extra's.

Je mag een vriendin, kennis, collega, en ja, ook een DVP op je kamer ontvangen. Het gaat niemand wat aan wat je relatie is met deze persoon.

Terug
Bovenaan Onderaan