Recensie Hot Mya, Brugge 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Troy

Newbie
12
14/02/23
8
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/hotmya-2/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week bij Mya geweest in Brugge. Mooi meisje, met correcte foto's. Had ook lingerie aan die ik gevraagd had. Kan goed haar Engels, dus vrij vlot verstaanbaar. Mij ziet ze zeker nog terug !

Hallo,
Er zijn nu 3 Afrikaanse advertenties in Brugge.
Ik dacht dat ze alle 3 dezelfde dame is?
Ik heb vorige week deze bezocht

Pijpte ze zonder condoom?
Kussen? Ze had een nogal plat gezicht.
Maar deed wel goed mee en heel vriendelijk.

Had het ook al gezien dat er 3 zijn. En meestal op hetzelfde moment aanwezig. Maar vermoed dat ze misschien in hetzelfde huis zijn. Had al eens gestuurd naar Mya of ze ook Jazmin was, maar ze zei van niet. Heb al eens gestuurd naar Rubi ook en gevraagd naar specifieke lingerie, die had ze niet. Terwijl Mya deze wel heeft.

Pijpen hoeft niet voor mij en kussen ook niet.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-mya-2.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Net deze zwarte parel bezocht. 'S avonds laat.
Afspraak gemaakt voor 60 min (150€ en CIM +30€). Ze ontvangt net binnen het centrum.
Nog snel een berichtje gestuurd of ze wilde lingerie en hoge hakken dragen. De foto's zouden ook zeker kunnen kloppen. Mooie verschijning toen de deur openging. Slanke dame met toch mooie rondingen. Ze had voldaan aan mijn kledingwens.
Afgerekend en elkaar wat verkennen.
Voor een echte GFE moet je niet bij haar zijn. Het voelde alsof ze niet te veel wilde knuffelen en zoenen. Ofwel was ik haar type niet.
Ze is wel lief en beleefd. Na het uitkleden op bed beland. Kort knuffelen en beetje zoenen. Ze vroeg wat ik allemaal wilde.
Ik gaf aan dat ik haar wilde beffen. Zeker 15 min geduurd maar het lukte niet om haar te doen komen. Wel werd ze kletsnat.
Daarna heeft ze me gepijpt zc. Met de hand rond de schacht en tot halverwege in de mond. Ook nog een min of 3 standje 69 gedaan. Ze deed dit toch lekker. Ik moest haar stoppen. Daarna missionaris -> haar terug moeten stoppen. Het intiem voelde echt heel goed aan met haar (voor mij althans ).Ze vroeg of ze op me moest komen zitten. "Euh ja" En toen wist ik al dat er van CIM niks in huis zou komen. Ze zat nog maar 20sec op mij en het was al gebeurd. Ze voelde echter zo strak aan dat ik nog een paar min kon verder doen. Toen ze stopte zei ze me dat ze gekomen was en dat dat normaal niet zo rap gebeurd. Ik denk wel dat het echt was. Voor mij zat er geen 2de keer meer in. Nog wat nagebabbeld. Ik heb haar rug wat gemasseerd en daarna heeft zij mijn rug nog wat gemasseerd. Massage is niets speciaals, gewoon goed.
Herhalingsgevaar: Voor mij toch wel. Al is het maar voor 30 min.

Normaal gezien ben ik niet geneigd om Afrikaanse dames te ontmoeten daar ik in het verleden telkens dames trefte die beloftes maakten maar bijna niets mogelijk was eenmaal ter plaatse.
Gelukkig was het deze keer wel een goede ervaring.
Vorige week bij Mya geweest in Brugge. Mooi meisje, met correcte foto's. Had ook lingerie aan die ik gevraagd had. Kan goed haar Engels, dus vrij vlot verstaanbaar. Mij ziet ze zeker nog terug !
Bedankt voor jouw recensie Troy. Dank zij jouw mijn eerste toffe Afrikaanse dame ontmoet.

Laatst bewerkt:
Net deze zwarte parel bezocht. 'S avonds laat.
Afspraak gemaakt voor 60 min (150€ en CIM +30€). Ze ontvangt net binnen het centrum.
Nog snel een berichtje gestuurd of ze wilde lingerie en hoge hakken dragen. De foto's zouden ook zeker kunnen kloppen. Mooie verschijning toen de deur openging. Slanke dame met toch mooie rondingen. Ze had voldaan aan mijn kledingwens.
Afgerekend en elkaar wat verkennen.
Voor een echte GFE moet je niet bij haar zijn. Het voelde alsof ze niet te veel wilde knuffelen en zoenen. Ofwel was ik haar type niet.
Ze is wel lief en beleefd. Na het uitkleden op bed beland. Kort knuffelen en beetje zoenen. Ze vroeg wat ik allemaal wilde.
Ik gaf aan dat ik haar wilde beffen. Zeker 15 min geduurd maar het lukte niet om haar te doen komen. Wel werd ze kletsnat.
Daarna heeft ze me gepijpt zc. Met de hand rond de schacht en tot halverwege in de mond. Ook nog een min of 3 standje 69 gedaan. Ze deed dit toch lekker. Ik moest haar stoppen. Daarna missionaris -> haar terug moeten stoppen. Het intiem voelde echt heel goed aan met haar (voor mij althans ).Ze vroeg of ze op me moest komen zitten. "Euh ja" En toen wist ik al dat er van CIM niks in huis zou komen. Ze zat nog maar 20sec op mij en het was al gebeurd. Ze voelde echter zo strak aan dat ik nog een paar min kon verder doen. Toen ze stopte zei ze me dat ze gekomen was en dat dat normaal niet zo rap gebeurd. Ik denk wel dat het echt was. Voor mij zat er geen 2de keer meer in. Nog wat nagebabbeld. Ik heb haar rug wat gemasseerd en daarna heeft zij mijn rug nog wat gemasseerd. Massage is niets speciaals, gewoon goed.
Herhalingsgevaar: Voor mij toch wel. Al is het maar voor 30 min.

Normaal gezien ben ik niet geneigd om Afrikaanse dames te ontmoeten daar ik in het verleden telkens dames trefte die beloftes maakten maar bijna niets mogelijk was eenmaal ter plaatse.
Gelukkig was het deze keer wel een goede ervaring.

Bedankt voor jouw recensie Troy. Dank zij jouw mijn eerste toffe Afrikaanse dame ontmoet.
ja eindelijk nog eens een positieve reactie over een Afrikaanse dame, sinds dat Lisbeth is verdwenen (?) was het niet veel zaaks in Brugge.

Terug
Bovenaan Onderaan