Recensie Hot Maria Herselt (Ramsel) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

marvin 74

Wandelaar
25
25/06/23
7
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-maria-5.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-maria-5.html

Beste collega wandelaars,

vandaag een bezoekje gebracht aan Hot Maria in Herstelt.(Ramsel)
Voor de wandelaars die de streek wat kennen: ze ontvangt in het huis naast de grote ijzerwarenwinkel.
In dit huis zijn meerdere dames aanwezig (vandaag minimum 4).
Ik ben in dit huis nu in totaal al bij 4 verschillende dames geweest.
Dit is toch veruit mijn slechtste ervaring aldaar...
Het begon al voor ik ter plaatse was.
Een half uur voor de afspraak kreeg ik al een appje of ze me niet mocht doorschuiven naar een andere collega (in het Spaans) Gelukkig heb ik een basiskennis Spaans.
Als ik hierop in het Spaans reageerde met nee kreeg ik als antwoord terug dat zijzelf mij wel goed ging verzorgen. Op dat moment had ik zoiets van ik zoek wel iemand anders. Maar mijn kidness nam het over van mijn verstand zodus toch maar tot daar gereden...

Als appte dat ik voor de deur stond werd ik binnengelaten door een collega,. Ik dacht al van ze heeft me toch doorgeschoven maar uiteindelijk was dat niet het geval. Ze heeft me gewoon binnengelaten en laten wachten in het salon bij 3 andere meisjes omdat Maria nog bezig was. Nog geen minuut later mocht ik al doorkomen naar de slaapkamer alwaar ze volledig naakt met haar(dikke) kont en borsten stond te zwieren. Het is wel de dame van de foto maar ze is wel nog 10 cm kleiner als opgegeven volgens mij.
Ze begon me direct al staande zonder condoom te pijpen, ik kreeg de tijd nog niet om op het bed gaan te liggen.
Het moest vooruitgaan...
Tijdens het pijpen bood ze mij haar vibrator aan zodat ik hiermee haar poes kon bewerken...
Vingeren liet ze gretig toe voor beffen heb ik bedankt (ze rook toch niet zo fris precies)
Zodra mijn Kidness op sterkte was, heeft ze een condoom aangedaan en is me als een bezetene beginnen berijden in reverse cowgirl...
Na een tijdje van standje gewisseld en het zakje volgeschoten...
Eens mijn kruid verschoten deed ze niets meer waardoor ik mij maar terug aangekleed heb en ben vertrokken...
Voor een half uur 100 euro betaald en hooguit 10 min binnengewest. Je kan beter naar de ramen gaan daar ben je er met 50 euro vanaf...
Zo'n ervaring doet mij er serieus over nadenken om een andere hobby te zoeken...
Op de parking zat al een volgend slachtoffer te wachten...

Terug
Bovenaan Onderaan