Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGelukkig gaat het nog niet de kant op van Rusland met Ukraine...Toen ik begon dit topic te lezen had ik nooit kunnen voorspellen dat het zou uitmonden in een conflict tussen Nederland en België.
Mensen van de Innercircle hebben ook " de andere mening, de azijnpissers zo U wilt nodig.Het versterkt hun kliekgevoel.Volgens mij ging het niet over de recensies maar het hele spel er omheen
Volgens mij zegt hij dat juist niet.Dus omdat jij er een probleem mee hebt moet het maar weg.
Lees goed en probeer te begrijpen in plaats van je gelijk als witte ridder te gedragen.Dus omdat jij er een probleem mee hebt moet het maar weg.
Grappig dat je dan ook gelijk zegt met wie je geen problemen hebt en wie wel. En dan zelf zeggen dat er een clan word gevormd.
Beetje een raar topic weer dit.
Volgens mij zegt hij dat juist niet.
Alleen dat het even too much was.
Waar ik mij overigens wel ik kan vinden.
Ik denk dat er inmiddels genoeg over is gezegd. Layla heeft haar eigen topic, daar kan ze in schrijven wat ze wilt, het is alleen niet zo mijn ding.Hij zegt alles in 'ik' vorm, ook door Belle en Lisa te citeren maakt hij duidelijk dat hij daar geen problemen mee heeft, maar met Layla wel omdat ze een beter lopend topic heeft en meer mensen die rond het forum op haar reageren. Ook dat hij er zelf moeite mee heeft.
Dat hij er zelf moeite mee heeft zegt dus al genoeg. Dat het aan zijn eigen ligt inplaats van anderen.
Lees goed en probeer te begrijpen in plaats van je gelijk als witte ridder te gedragen.
Qua clan snap ik je argument absoluut niet... Ben ik nu een clan in jouw ogen? Ik geef mijn mening. n=Niet meer dan dat. En vond het met name vervelend dat juist Belle zich er kennelijk door aangesproken voelde. Zij komt op mij juist uitermate integer en down to earth over.
Zeker niet storend en alle begrip voorOei, wat doe ik? Ik reageer alleen op leuke topics voor plezier hoor, niet klanten werven. Ik date momenteel ook niet, dus het is een extra leuke afleiding op dit moment. Sorry als dit als storend wordt ervaren door sommigen. Ik weet dat reviews reviews blijven en daar blijf ik dan wel van weg (maar worden geen meer geschreven ook laatste tijd).
Lees goed en probeer te begrijpen in plaats van je gelijk als witte ridder te gedragen.
Qua clan snap ik je argument absoluut niet... Ben ik nu een clan in jouw ogen? Ik geef mijn mening. n=Niet meer dan dat. En vond het met name vervelend dat juist Belle zich er kennelijk door aangesproken voelde. Zij komt op mij juist uitermate integer en down to earth over.
Pfff. Layla is de eerste en enige die zo nadrukkelijk klanten heeft zitten werven hier. En de enige die ze gelijk lid maakte van een exclusieve groep vriendjes. Dat kan in een onbezonnen bui zo gegroeid zijn. Maar ze zegt psychologe te zijn dus ik denk dat ze wel weet wat groepsdynamiek kan losmaken. En dat dat ook een bepaalde druk oplevert en een saamhorigheidsgevoel oproept. Daarom is er nu ook zo'n sfeer van 'wij' tegen 'zij'. Ze had ook gewoon een klantenstop kunnen aankondigen. Zonder alles zo in detail te benoemen. Zelfde gevolg, minder druk voor de vriendjes en minder gedoe.Ik begrijp je wel, heb ook meerdere keren aangekaart dat het worshipping gewoon in Layla haar eigen topic en recensie topic moet gebeuren waar het hoort. Maar hoe je hier alles neer zet is nogal raar in mijn ogen.
Jij hebt er zelf moeite mee dus ....
Er is nog een negeer knop en alles als je er moeite mee hebt, die kan je gewoon gebruiken.
En qua clan, je probeert dus dames waar JIJ geen moeite mee hebt de exclusiviteit niet te onderdrukken, maar bij Layla wel. Dus je drukt nu iemand weg in een hoekje omdat JIJ het er niet mee eens bent.
Heb ik niet meerdere malen gezegd dat ik het erg slim vind? Ik heb niets tegen Layla, alleen wie haar blind adoreert zal daar overheen lezenAl was het haar strategie om klanten hier te werven. Dan was dat toch hartstikke slim? Ik geloof niet dat dat haar intentie was maar het sprak bij velen aan. Daarnaast zou het naast een recensie pagina ook goed zijn dat de dames een eigen topic page hebben zoals Lisa al voorstelde. Je kunt het dan volgen of negeren maar dan heb je meteen een goede advertentiepagina zonder fakers of scammers. Ik vind het mooi om te zien en lees het graag zonder iemand te veroordelen.
Pfff. Layla is de eerste en enige die zo nadrukkelijk klanten heeft zitten werven hier. En de enige die ze gelijk lid maakte van een exclusieve groep vriendjes. Dat kan in een onbezonnen bui zo gegroeid zijn. Maar ze zegt psychologe te zijn dus ik denk dat ze wel weet wat groepsdynamiek kan losmaken. En dat dat ook een bepaalde druk oplevert en een saamhorigheidsgevoel oproept. Daarom is er nu ook zo'n sfeer van 'wij' tegen 'zij'. Ze had ook gewoon een klantenstop kunnen aankondigen. Zonder alles zo in detail te benoemen. Zelfde gevolg, minder druk voor de vriendjes en minder gedoe.
Voor wie zichzelf dan toch nog belangrijk genoeg vindt om met zulke zaken problemen te hebben, het ook nog eens denkt te moeten laten weten aan iedereen die het kan lezen, maar niet ver genoeg ontwikkeld is om iets gewoon links te laten liggen is er, zoals door anderen al aangehaald, de wonderbaarlijke negeer functie.
Okee, ik hoef helemaal niet zo nodig iets te schrijven. Ik vind alles helemaal prima. Maar ik heb geen zin om dit hele forum op mijzelf te censureren. Zo zit de wereld ook niet in elkaar. Ik lees ook graag zaken waar ik het niet mee eens ben. En ja, in dit geval reageer ik ergens op. Puur omdat ik het gevoel heb dat als we allemaal letterlijk benoemde groepjes 'vrienden' gaan krijgen hier, dat dit forum snel en ver van zijn oorspronkelijke doel verwijderd zal zijn. Het gaat me niet om mij, maar om dit forum. Ik zie het een kant opgaan waarvan ik me afvraag of dat in het voordeel is van de wandelaars.
Als je dat niet snapt.... Tja, dan moet je je kennelijk nog even wat verder ontwikkelen. En wellicht niet alles waar je moeite mee hebt weg censureren uit je wereld, maar er mee om gaan en inderdaad, soms op reageren. Van discussies kun je leren, van weg kijken en het geluid uitzetten niet.
Maar het staat je vrij dit allemaal niet te lezen natuurlijk.
En meer reclame. Immers slechte reclame is ook reclame. Dus het helpt haar zelfs nog meerEn hoe werft ze klanten, in haar eigen topic, in een bepaalde sectie waar elke dame 1 topic mag hebben. Zelf voor RECLAME. Dus er is niks verkeerds wat ze doet, het zit allemaal nog netjes binnen de regels.
Er is niks mis op de manier hoe ze het doet, ik snap ook niet helemaal waarom je er alsnog zoveel aandacht aan geeft als het je zo ergert.
Levert alleen maar meer ergenis op lijkt mij.
Ik denk dat je Harold toch iets te kort doet om hem een aandachtzoeker te noemen, net als ieder ander forumlid mag hij wel degelijk zijn mening geven, net als jij nu ook doet.Wat een non-topic van een aandachtzoeker.
Als iets of iemand je hier niet aanstaan lees je het niet. Net als anderen het al dan niet de moeite vinden er op in te gaan.
Wat jij of eender welk ander lid ervan (of van andere topics, gedragingen enz...) vindt heeft geen enkel belang.
Voor wie zichzelf dan toch nog belangrijk genoeg vindt om met zulke zaken problemen te hebben, het ook nog eens denkt te moeten laten weten aan iedereen die het kan lezen, maar niet ver genoeg ontwikkeld is om iets gewoon links te laten liggen is er, zoals door anderen al aangehaald, de wonderbaarlijke negeer functie.
Bij deze,... next!
elke dm netjes beantwoord
Ik stel voor dat we het "Dames aan het woord" noemen.Ik zeg alleen, maak er een apart onderdeel voor op deze site. Weet ik veel: de vacaturebank? Dames bieden zich aan? Dame stelt zich voor?
Mag jij vinden.. Ga maar lekker knuffelen met je vriendinnetje maar vergeet haar niet te betalen hoor anders mag je haar met geen vinger aanraken!Lijkt me eerder dat jij een verstandelijke beperking hebt.
gaan we ff de chauvinistische toer op ?Alleen de Belgen begrijpen weer niet dat alleen hun aanwezigheid hier een soort van marketing is en (onbewust) klanten werft.