Hooker of the year

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo!! Wij hoeven ons best niet te doen.. wij betalen he..
Als je een schilder voor je huis laat komen vraagt hij toch ook niet of je ff af komt plakken.
Wel als je nadien een review gaat schrijven op een hoerenforum over hoe de seks was. Voor goede seks ben je met twee, anders zal het altijd maar matig zijn. 😌

Wel als je nadien een review gaat schrijven op een hoerenforum over hoe de seks was. Voor goede seks ben je met twee, anders zal het altijd maar matig zijn. 😌
Een beleving van de klantzijde kan heel goed zijn , zelfs als de sex matig was. Lekker pijpen, klaarkomen draagt daar al enorm aan bij.

Heb je helemaal gelijk in wat mij betreft . deze namiddag nog eens de daad bij het woord gevoegd, gans het bed tot op de matras kletsnat en niet alleen van ons beider zweet . We waren effe twee uurtjes van de planeet , alles kon ons gestolen worden , zo erg gingen we in elkaar op . beiden voldaan en met een brede smile het pand verlaten .

Enkel een mopke hé.
Verder weet ik al hoe zo'n verkiezing hier zal verlopen. Dat zal gaan tussen de hier aanwezige dames die veelal hier ook in de discussies meepraten. Dus dat zijn er hoogstens 6. Als er een nr1 uit voortvloeit, heb je 5 boze of teleurgestelde hier. Moet ge niet willen denk ik. Dan zou het objectief vanuit recensies moeten zijn. Daarnaast, de wens van de mens is voor een ieder anders.
Weet ik ook wel dat het een mopje was. Was ook een beetje cynisch bedoeld 🙂

Enkel een mopke hé.
Verder weet ik al hoe zo'n verkiezing hier zal verlopen. Dat zal gaan tussen de hier aanwezige dames die veelal hier ook in de discussies meepraten.
Niet als je een query op de database draait... dan gaat het om de dames die ook daadwerkelijk een recensie hebben. Volledig objectief EN een reden om 2023 meer recensies te schrijven.

Als iemand meer dan 1 recensie heeft geschreven kan je dan zelfs voor die gebruiker een gemiddelde pakken of alleen de laatste recensie meetellen... fair

goed idee ! ben er voorstander van.
wat te denken van volgend format :

de dames stellen zich kandidaat, en werken een Award package uit,
elk jury lid kan betalend aan voorkeurstarief langskomen voor Award-date, 30 min of 45 min tbc

de wandelaars die willen meestemmen engageren zich om elke kandidate te bezoeken en een stem uit te brengen volgens vragenlijst, na een bepaalde periode sluiten we de stemmen af en komt er obv de stemmen een winnaar uit de bus.

of een award weekend : huur een hotel af, evenveel kamers als er kandidates zijn, en quoteringen volgens een speed-date format

Laatst bewerkt:
Als er een nr1 uit voortvloeit, heb je 5 boze of teleurgestelde hier. Moet ge niet willen denk ik. Dan zou het objectief vanuit recensies moeten zijn. Daarnaast, de wens van de mens is voor een ieder anders.

Joh, ik val toch buiten de boot 🤣 Zo'n verkiezing is niet echt eerlijk, als het merendeel vd mannen op dit forum toch enkel mijn bijdrages op dit forum leest en het ook daarbij laat.

Dus hierbij.. schrap mijn naam alvast maar 👍

Joh, ik val toch buiten de boot 🤣 Zo'n verkiezing is niet echt eerlijk, als het merendeel vd mannen op dit forum toch enkel mijn bijdrages op dit forum leest en het ook daarbij laat.

Dus hierbij.. schrap mijn naam alvast maar 👍
Zie het zo Joke: ook bij de Televisierring verkiezing gaan de prijzen over het algemeen naar de programma's die het meest lopen te lobbyen. Zolang er maar veel op gestemd wordt. Zo'n award zegt dus om precies te zijn helemaal niets.

Wat ik al eerder zei: als je al een tijdje rondkijkt hier op het forum weet je dat zo'n verkiezing op voorhand al kansloos is en je de winnaar al in kan vullen….

Zie het zo Joke: ook bij de Televisierring verkiezing gaan de prijzen over het algemeen naar de programma's die het meest lopen te lobbyen. Zolang er maar veel op gestemd wordt. Zo'n award zegt dus om precies te zijn helemaal niets.

Wat ik al eerder zei: als je al een tijdje rondkijkt hier op het forum weet je dat zo'n verkiezing op voorhand al kansloos is en je de winnaar al in kan vullen….
Word toch nog een nek aan nek race.....of in dit geval "clit aan clit "

En wie zou dan de winnaar dan wel zijn ? Voor mij zijn er meerdere kans hebbers hoor

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan