Sjakievandehoek
Stamgast
Waarom eens niet terug per provincie een verkiezing doen zoals lange tijd geleden op Hookers?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKen inderdaad een Roemeense die van hookers een beker heeft ontvangen. Anna hooker of the year. Meer dan 10 jaar geledenKrijgen we dan ook zo'n lintje zoals bij de Miss verkiezingen?
Dan kunnen dus alleen de dames die hier een account hebben meedoen?Dat kan hier technisch zeker en vast geregeld worden , zo'n kroontje op de avatar. Ik vind zo'n verkiezing wel een goed idee, zo rond de kerstdagen en oud en nieuw.
Een waardebon voor een klant naar keuzeKrijgen we dan ook zo'n lintje zoals bij de Miss verkiezingen?
Zeker weten ook voor de eerste en tweede ere dame die geven we ook een lintjeKrijgen we dan ook zo'n lintje zoals bij de Miss verkiezingen?
Zeker. Tongzoenen deed ze als de beste. Werkte nadien nog prive bij private girls. Was een verdiende winnaarKen inderdaad een Roemeense die van hookers een beker heeft ontvangen. Anna hooker of the year. Meer dan 10 jaar geleden
Een beetje meer enthousiasme is toch ook eens fijn voor de dames dat we hen eens in de kijker zetten zonder dat we daten. Dames gaan dat nog zo leuk vinden denk ik ? Ja ik weet het de dames verdienen al veel aan ons wandelaars. Maar zonder die dames zou ons leven ook maar saai zijn toch, enkel het gezinslevenEen waardebon voor een klant naar keuze
Op hookers was dat wel leuk. Met skw Anna als terechte winnaar....IJsflikkers forum hadden ze ook zoiets. Beetje trieste bedoeling.
Kan interessant worden nogVoor de klanten wil ik ook zo'n verkiezingen. Mss doen sommigen dan eens wat meer hun best om tot goede seks te komen (ipv enkel te verwachten dat het van de vrouw haar kant moet komen)
Waarom eens niet terug per provincie een verkiezing doen zoals lange tijd geleden op Hookers?
Wie zou er dan wel in de jury zitten?Voor de klanten wil ik ook zo'n verkiezingen. Mss doen sommigen dan eens wat meer hun best om tot goede seks te komen (ipv enkel te verwachten dat het van de vrouw haar kant moet komen)
Enkel een mopke hé.Een beetje meer enthousiasme is toch ook eens fijn voor de dames dat we hen eens in de kijker zetten zonder dat we daten. Dames gaan dat nog zo leuk vinden denk ik ? Ja ik weet het de dames verdienen al veel aan ons wandelaars. Maar zonder die dames zou ons leven ook maar saai zijn toch, enkel het gezinsleven
Voor de klanten wil ik ook zo'n verkiezingen. Mss doen sommigen dan eens wat meer hun best om tot goede seks te komen (ipv enkel te verwachten dat het van de vrouw haar kant moet komen)
Verkies dan beste dame per buurt (skw bvb.) Daar zitten deze zes nietEnkel een mopke hé.
Verder weet ik al hoe zo'n verkiezing hier zal verlopen. Dat zal gaan tussen de hier aanwezige dames die veelal hier ook in de discussies meepraten. Dus dat zijn er hoogstens 6. Als er een nr1 uit voortvloeit, heb je 5 boze of teleurgestelde hier. Moet ge niet willen denk ik. Dan zou het objectief vanuit recensies moeten zijn. Daarnaast, de wens van de mens is voor een ieder anders.
Hallo!! Wij hoeven ons best niet te doen.. wij betalen he..Voor de klanten wil ik ook zo'n verkiezingen. Mss doen sommigen dan eens wat meer hun best om tot goede seks te komen (ipv enkel te verwachten dat het van de vrouw haar kant moet komen)
Oneens. Ik kan toch wel echt genieten van een knappe v te laten genieten...Hallo!! Wij hoeven ons best niet te doen.. wij betalen he..
Als je een schilder voor je huis laat komen vraagt hij toch ook niet of je ff af komt plakken.
Het is wel leuker als beiden hun best doen. Maat in principe heb je gelijk. Mijn kapster moet ik ook niet entertainen terwijl ze me knipt.Hallo!! Wij hoeven ons best niet te doen.. wij betalen he..
Als je een schilder voor je huis laat komen vraagt hij toch ook niet of je ff af komt plakken.
Lul van het jaarVoor de klanten wil ik ook zo'n verkiezingen. Mss doen sommigen dan eens wat meer hun best om tot goede seks te komen (ipv enkel te verwachten dat het van de vrouw haar kant moet komen)
Of vinger, tong,Lul van het jaar
Nou... in mijn beleving zie ik dat toch wel als een 'interactief' gebeuren hoor!Hallo!! Wij hoeven ons best niet te doen.. wij betalen he..