@HenriHod
Om je vragen te beantwoorden:
Dit heeft meerdere redenen, en ik weet niet hoe 'ervaren' je nu in de wandelwereld bent, maar heeft dit vooral te maken met de volgende basisbeginselen die je als wandelaar altijd in je achterhoofd moet houden (van meest erg naar minst erg):
- Zijn het geen oplichters/criminelen.
- Doet de dame dit werk wel 'onafhankelijk'.
- Is het wel de dame van de foto's, of is het een andere dame die fake foto's gebruikt.
- Ook al is het wel de dame van de foto's, hoe is de service en wordt je niet afgewerkt.
Ook komt de leeftijd en de naam die ze in beide advertenties heeft staan niet overeen met elkaar, dus dat zou eventueel ook een teken kunnen zijn dat er misschien iets niet helemaal pluis is.
Dan is er ook nog de plaats waar ze ontvangt, die is voor mij niet zomaar bij mij om de hoek. Dus als 1 of meerdere van bovenstaande punten daadwerkelijk van kracht zijn, dan heb ik geen zin om de reis daar naartoe te gaan maken, om alleen op een teleurstelling te komen.
Voorzichtigheid is dus geboden, vooral bij nieuwe advertenties.
Door je opmerking ben ik me er wel opeens bewust van geworden dat ik mijn bericht eigenlijk ook in het rubriek Wie heeft er ervaring met? had kunnen plaatsen.