V
Voormalig lid 3064
Guest
Doorgaans heb ik na een bezoekje alleen maar honger naar meer ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVeel dorst zul je iig niet hebben denk ik ?Bij mij is het altijd een flinke steak en een lekker biertje als ik thuis kom.
Ik heb meestal inderdaad al genoeg vocht binnen gekregen @TheDude01Veel dorst zul je iig niet hebben denk ik ?
Pas ook een menuutje meegenomen bij de Mac vandaan voor een dame uurtje geboekt werden er 2.5 voor de prijs van een uurtje ze wilde de Mac ook terug betalen dus kan ook in je voordeel werkenGisteren er eentje op de app gehad en deze vroeg of ik een menu mee kon brengen van de big M, had van te voren al honger denk ik. Ga dus geen kwartier van mijn tijd inleveren aan het nuttigen van een menu, Dus sorry zijn niet open voor bezoek alleen bezorgen ??
Denk dat een banaan wel als maaltijd geldt. Apen kunnen er ook van levenZoals gezegd geen honger achteraf en vooraf eet ik ook niet zoveel. Paar keer wel vooraf normaal gegeten en flink last gehad van opkomend maagzuur bij bepaalde standjes (69 als de dame vol op je ligt bijvoorbeeld), dus bij mij vooraf een lichte doch voedzame maaltijd. Nou ja, telt een banaan als maaltijd.
oh dat doe ik bewust andersom. Ik wandel liever op een wat legere maag en dan daarna lekker eten. Of rond middernacht als de boel gezakt is, ik naar het toilet geweest ben etc, maar volle maag en dan wandelen vind ik juist niks.Altijd met een gevulde maag op pad, juist om honger tijdens een sessie te voorkomen
Ik ben niet veel meer dan een kale aap, dus dat klopt dan wel aardig.Denk dat een banaan wel als maaltijd geldt. Apen kunnen er ook van leven