De kees van der Spek rapportage
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBalatonmeer is best toeristisch. Daarbuiten en buiten Boedapest is het gewoon een stuk meer "Hongaars".Is er buiten Boedapest iets te beleven in Hongarije? Ik ga binnenkort naar Balatonmeer... Tips zijn welkom
Ja, gewoon naar Oostenrijk gaan dan. Je zit dan ook vlakbij Wenen. Genoeg te beleven. In elk geval meer (en gunstiger qua prijs/service) dan Hongarije en Slowakije.Zit dit weekend in het noordoosten van Hongarije, vlak bij Bratislava
Nog iets te beleven daar?
Ben wel benieuwd naar de Slowaakse mogelijkheden...die ook betaalbaar zijn..kan weinig of niks vinden op internet...wel een hoop dure damesAan de grensstreek heb je daar wel paar mogelijkheden. Daar in Gyor zijn wel paar strip zaken. Maar persoonlijk vind ik Hongaarse dames niet zo geil. Altijd zeuren over geld en weinig presteren. Het loont zeker de moeite eens de grens over te steken naar Slowakije of Oostenrijk. In Slowakije is het betaalbaar en meestal veel mogelijk. In Oostenrijk heb je laufhausen en clubs waar je ook best lekker kan neuken.
Onlangs op stedentrip / vakantie in Budapest bij Olga langs geweest. Had daar al weken over lopen fantaseren om daar een een DVP te bezoeken. Lekkere lage prijzen en veel aanbod. Kwam uiteindelijk bij Olga uit omdat ze Engels sprak, Whatsapp gebruikte (meeste daar doen dat niet) en omdat ze vlakbij mijn verblijf zat, 300 meter verderop ofzo. Vooraf afgesproken 30.000 HUF voor een uur (ongeveer 80 euro). Het ging om deze dame: https://m.rosszlanyok.hu/member/6526#&gid=1&pid=5
Het viel al direct tegen. Ze adverteerde 35 te zijn. Op de foto's was ze dat misschien ook wel, maar in het echt niet. Ze was minstens 50 en ik vraag me ook af of het wel haar foto's waren van 15 jaar geleden. Ze was fucking dik, zware hangbuik, formeel en heel zakelijk. Ik had bij die eerste ontmoeting en inschatting eigenlijk gewoon gelijk weg moeten gaan. Het was geen prater ook, moest alles eruit trekken. Seks viel ook tegen, voelde niks bij haar. Paar standjes geprobeerd, maar het was allemaal ruk. Ik had moeite om mijn erectie vast te houden. Na 20 minuten ofzo probeerde ze er zelf een einde te maken door hard te trekken. Uiteindelijk heb ik het zelf maar afgemaakt, zittend achter haar, met haar rug naar mij toe en gekomen op haar dikke reet. Even schoongemaakt en afgespoeld en weggegaan. Wat een matige zooi. Later nog een slechte review geschreven, die werd niet geaccepteerd. Dame kan kennelijk zelf bepalen welke reviews geplaatst worden. Staan iets van 40 vijf sterren reviews, die zullen allemaal fake zijn. Wat betekent dat waarschijnlijk alle reviews op die site daar zwaar zijn opgeblazen, nep zijn en een vertekend beeld geven. Mijn advies, skip Hongarije…