Klakkeloos overmaken , daar heb je een punt maar soms gaat het zo gehaaid en geraffineerd....dat je er toch intrapt. Maar goed, het is ook jouw broodwinning, dus ik snap volledig dat je het ook van die kant bekijkt. Het blijft toch een spanningsveld. Kan Midhold meer doen? Geen idee....
Midhold kan niet instaan voor de domheid van zijn of haar gebruikers... Sorry maar het is gewoon zo. Ik kijk net op kinky en het staat overal "Veilig afspreken" en honderden tips, adviezen en toestanden. En nog steeds lukt het een derde partij 300 advertenties eruit te trekken die om vooruitbetaling(en) vragen en die als oplichters te werk gaan.
Enerzijds is een vooruitbetaling een drempel om het aantal fakers, tot een minimum te beperken. Anderzijds wordt die vooruitbetaling op basis van vertrouwen nu actief misbruikt door verschillende gebruikers. Dit doet schade aan dames die wel op een eerlijke wijze hun broodwinning proberen te verdienen. En hetzelfde geldt ook voor seksbedrijven. Soms is de afstand (minimum 2 uur) het risico te groot om op de bonnenfooi maar te gaan rijden. Dus rekent men een vooruitbetaling wat volledig normaal is. De fakers vis je hier ook mee uit.
Het verschil is is dat via een erkend seksbedrijf je enige garantie nog hebt. Je hebt immers een tenaamstelling, een licentienummer en als het lang genoeg meedraait moet het ook gewoon kunnen en kloppen. Vaste klanten idem dito.. Dan is een tikkie juist wenselijk ipv nog met cash geld snachts bij de pin gaan zeulen. Ik denk dat het ook een stukje vertrouwen moet gaan worden of zijn. Als iemand amper een dag online staat, niks over te vinden is, en de foto's rechtstreeks gestolen zijn, eraf. Het is immers ook het werk van midhold om de kwaliteit van zijn of haar adverteerders te controleren.
En er zullen ongetwijfeld ook oplichters bij tussen zitten die juist betalen aan midhold, om prominent vermeld te worden, om vervolgens te gaan oplichten. Als ik 50 euro ergens in steek en daar 20 x 50 euro per dag uit kan halen voordat ik gesnapt wordt dan is dat natuurlijk ook een investering. Ik zeg al we zien dit op een andere site ook al voorbij komen, ID bewijzen met selfie's die waarschijnlijk in omloop via telegram gaan. Die worden nu actief misbruikt en zelfs content van onlyfans of IG actief misbruikt.
Je merkt wel dat ze bij marktplaats het niet meer lukt, dus verschuift het. Ze komen de seksbranche achterna. En blijkbaar al met succes.