Niet echt handig……..Op Redlights maar is alleen actief als ze wil afspreken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNiet echt handig……..Op Redlights maar is alleen actief als ze wil afspreken.
Net nog eens gepasseerd bij Holly, ze wist mij te zeggen dat ze volgende week naar Brugge gaat. Dus voor de geïnteresseerden, snel zijn !Holly is intussen terug in Leuven. https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/holly-sweet-and-naughty.html
Of afwachten tot ze dichter bij ons in de buurt komtDus voor de geïnteresseerden, snel zijn !
Het land is echt in twee gesnedenOf afwachten tot ze dichter bij ons in de buurt komt
#WerkenViaductVilvoorde #WerkenErpeMere #WerkenKnooppuntZwijnaarde
Je gebeden werden aanhoord: ze zit (terug) in Brugge.Of afwachten tot ze dichter bij ons in de buurt komt
#WerkenViaductVilvoorde #WerkenErpeMere #WerkenKnooppuntZwijnaarde
Ontvangt ze aan de Kinepolis in Brugge?Je gebeden werden aanhoord: ze zit (terug) in Brugge.
Moet je aan haar of iemand anders vragen. Ik lees gewoon in haar advertentie: Brugge. Ik ben geduldig aan het wachten tot ze opnieuw naar Leuven komt.Ontvangt ze aan de Kinepolis in Brugge?
**Private discreet apartment, 5mins walk from Ezelpoort**Ontvangt ze aan de Kinepolis in Brugge?
Topvrouw maar toen ik een 2e keer afzegde (wegens stervende vader) kreeg ik een scheldmail en werd ik geblokkeerd. Ik ben nochtans heel respectvol en vriendelijk en er was een klik tijdens onze 3 ontmoetingen. Leuke babbels gehad.
well i guess i have to answer this,first of all sending you a big hug!hope you're doing okTop lady, but when I canceled a second time (due to my father dying) I received an abusive email and was blocked. However, I am very respectful and friendly and there was a click during our 3 meetings.
Yess!and it seems that im always"busy"sorry for that,but i stick to 5 or 6 dates a day,i like to have fun and be 100% alwaysShe serves a maximum of 5 clients per day.