Kabigon
Newbie
Waar in leuven ongeveer ontvangt ze?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen op haar nieuwe locatie nog niet geweest maar uit WA communicatie meen ik ter herinneren buurt Sportkot, voetbal stadion OHL ?Waar in leuven ongeveer ontvangt ze?
Ja maar kwamen ook vingers aan te pas, hoog tempo en een hoop effort lolIemand ooit geweten dat Holly is klaargekomen, door bv te beffen?
Again have no idea what the future will bring, things are a bit uncertain right now, planning to stay here until may...but might changeNo idea about new location. As soon as I know something I will let you know here. She hopes to be up and running Sunday/Monday
Zondag werkt ze nietNee bij mij toch niet. Al verschillende keren berichten gestuurd, maar krijg nooit antwoord...
Vandaag rond 13u aan de lijn gehad.. vroeg of nog tijd had vandaag maar zei dat ze al genoeg boekingen had voor vandaag ..maar kan natuurlijk ook haar rust dag zijn , heb haar nog nooit ontmoet dus ik weet het niet !Ik heb meerdere keren geprobeerd om Holly te bellen, maar kreeg steeds voicemail.
- is er een tijdstip waarop je Holly daadwerkelijk aan de telefoon kunt krijgen?
(Met Sylvia is het zoveel makkelijker: stuur een sms en zij antwoordt)