Hoge prijzen leiden tot meer SOA's?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileGerard

Meubelstuk
Forumpionier
2.737
04/07/21
3.302
36
Oke hear me out....

Een reguliere DVP zit tegenwoordig op een starttarief van 200 met eventueel toeslag voor PZC/zoenen/cim/anaal en d'r BH uitdoen..

Echter zijn er zat dames die voor 200e alles doen (lees, PZC/zoenen/cim inclusief en dan ook vaan NZC)
Kijk je naar Duitsland? Ben je in VV 60e kwijt voor een wip (NZC)..

Kortom leiden de huidige prijzen niet tot meer risicovolle sex?

in NL kan ik voor 100e/30min terecht bij een chinees zonder gedoe met meerprijzen (NMC!) waar zeker de Oostblokkers/Latinas starten vanaf 120/150 (met vaak nog meerprijs voor PZC/zoenen)....

what GIF

Als je de eigen gezondheid en eventueel die van anderen op de eerste plek zet, dan zou dat niet tot meer risicovolle sex moeten leiden.
Dus eerder minder sex of minder langdurige sex in dat geval. Hetzelfde als de krimpflatie in de supermarkt.

Oke hear me out....

Een reguliere DVP zit tegenwoordig op een starttarief van 200 met eventueel toeslag voor PZC/zoenen/cim/anaal en d'r BH uitdoen..

Echter zijn er zat dames die voor 200e alles doen (lees, PZC/zoenen/cim inclusief en dan ook vaan NZC)
Kijk je naar Duitsland? Ben je in VV 60e kwijt voor een wip (NZC)..

Kortom leiden de huidige prijzen niet tot meer risicovolle sex?

in NL kan ik voor 100e/30min terecht bij een chinees zonder gedoe met meerprijzen (NMC!) waar zeker de Oostblokkers/Latinas starten vanaf 120/150 (met vaak nog meerprijs voor PZC/zoenen)....
door de prijsstijgingen gaan mannen minder wandelen of kiezen ze voor een kortere date, en bij minder seks en een kortere date heb je minder kans op soa's. Ik merk ook dat dvp's sommige extra's niet eens meer aanbieden omdat hun starttarief meer dan genoeg oplevert dat verkleint ook de kans op soa's. Ik ben het dus niet met je eens dat de kans op een soa bij een prijsstijging groter is ik denk eerder kleiner.

Laatst bewerkt:
Niet alleen dit, maar als mannen hogere prijzen betalen, denken ze vaak dat ze méér mogen doen. En in deze crisistijd zullen waarschijnlijk ook gemiddeld meer dames het dan maar toelaten, om hun klant niet te verliezen.
Zo werkt het dus niet niemand kan een dvp dwingen. Alleen als het een vaste klant is en de dvp het de klant gunt of bij aantrekkingskracht tussen dvp en klant.

Dan gebruik je toch een condoom als je zulke dames bezoekt of kost dat dan weer extra bij zulke dames.

Een gemiddelde NZC dame zit op 150/u en 200/u (NZC). Kortom is altijd goedkoper. Of je wel of niet een condoom gebruikt...

Volgens mij is dat echt onzin, voor nzc moet vaak extra worden betaald.

Zie boven? Dat is mijn punt. Met de NZC "toeslag" zijn ze vaak nog goedkoper dan de NMC condoom dames (die 200 als start tarief hebben en dan zo +50 PZC + 50 zoenen bv vragen)

En wat ik ook zei. Neem de RTC clubs in Duitsland (20 entree +40/30min of 80/60min)... Dat wordt voor veel een alternatief (je rijdt geen 120u leeg aan benzine)

En voeg geen waardeoordeel toe. Of iemand NMC/NZC doet.. moet ie zelf weten?

Een gemiddelde NZC dame zit op 150/u en 200/u (NZC). Kortom is altijd goedkoper. Of je wel of niet een condoom gebruikt...

Zie boven? Dat is mijn punt. Met de NZC "toeslag" zijn ze vaak nog goedkoper dan de NMC condoom dames (die 200 als start tarief hebben en dan zo +50 PZC + 50 zoenen bv vragen)
Volgens mij zal dat soms zo zijn, maar meestal is dat toch duurder.

En wat ik ook zei. Neem de RTC clubs in Duitsland (20 entree +40/30min of 80/60min)... Dat wordt voor veel een alternatief (je rijdt geen 120u leeg aan benzine)

En voeg geen waardeoordeel toe. Of iemand NMC/NZC doet.. moet ie zelf weten?
Hier wordt nogal met prijzen gegoocheld, zeg. Alsof iedere dame een vaste prijs heeft en in een bepaalde kategorie kan ondergebracht worden. En gemiddeldes dat hier berekend worden, hoe gebeurt dat eigenlijk? Is er iemand echt bezig met de duizenden online advertenties te raadplegen, de prijzen op te tellen, en te delen door het aantal.... Die zou dan beter eens gaan vrouwen neuken, ipv mierenneuken....

En wat als je chinezen nu niet aantrekkelijk vind?

Wat het probleem is zijn alle mensen dir zonder na te denken nzc aanbieden / afnemen. Iedereen die zich nooit laat testen. Mensen die bij junkies voor koopjes hun zak legen zonder enige gedachtegang.
Niet alleen het "aanbieden" ook het over de grenzen gaan en condoomloos beginnen penetreren enz of stealthing zo van die zaken zorgen voor soa's, hoe zou het anders komen dat ik maar liefst 5x prijs heb gehad met soa's en infecties terwijl ik geen nzc of pzc aanbied? Juist ja, dat een dame wel of geen bare aanbiedt neemt de risico's van het vak niet weg ..
Niet alleen dit, maar als mannen hogere prijzen betalen, denken ze vaak dat ze méér mogen doen. En in deze crisistijd zullen waarschijnlijk ook gemiddeld meer dames het dan maar toelaten, om hun klant niet te verliezen.
Misschien in het begin dat ik dan meer toeliet, maar aangezien er teveel misbruik gemaakt werd van mijn vriendelijkheid, eens dat ze iets flikken bij mij dat ik niet wil is het gedaan, ben ik die klant liever kwijt dan rijk want hun acties hebben mij veel te diep in de put geholpen, mijn mentale gezondheid is wat belangrijker dan een beetje extra geld ...

Laatst bewerkt:
Hier wordt nogal met prijzen gegoocheld, zeg. Alsof iedere dame een vaste prijs heeft en in een bepaalde kategorie kan ondergebracht worden. En gemiddeldes dat hier berekend worden, hoe gebeurt dat eigenlijk? Is er iemand echt bezig met de duizenden online advertenties te raadplegen, de prijzen op te tellen, en te delen door het aantal.... Die zou dan beter eens gaan vrouwen neuken, ipv mierenneuken....

Weinig bijzonders. Standard dames vragen de prijzen die ik noem op kinky en als je beetje de reviews leest weet je hoe het zit. Maybe voortaan inhoudelijk onderbouwde reacties posten?

Weinig bijzonders. Standard dames vragen de prijzen die ik noem op kinky en als je beetje de reviews leest weet je hoe het zit. Maybe voortaan inhoudelijk onderbouwde reacties posten?
Hij vraagt gewoon een bronvermelding.

En ja, ik weet dat 200/u een normale prijs is, maar dat in grote getale de nzc dames juist goedkoper zijn is mij ook onbekend.

Als meer klanten de dure dvp's links laten liggen omdat ze die te duur vinden en voor de goedkopere opties kiezen in dit geval nzc dames, dan zijn de hogere prijzen wel degelijk een aanleiding voor meer kans op soa's. Ik denk eerlijk gezegd ook dat veel wandelaars die keuze hebben gemaakt puur omdat die dames goedkoper zijn. De kans dat ze zich hebben laten verleiding om het zonder condoom te doen is ook best groot denk ik.

Laatst bewerkt:
Als meer klanten de dure dvp's links laten liegen en voor de goedkopere opties kiezen in dit geval nzc dames, dan zijn de hogere prijzen wel degelijk een aanleiding voor meer kans op soa's. Ik denk eerlijk gezegd ook dat veel wandelaars die keuze hebben gemaakt puur omdat die dames goedkoper zijn. De kans dat ze zich hebben laten verleiding om het zonder condoom te doen is best groot denk ik.
Zelfs met condoom heb ik 5x soa kunnen oplopen, dus laat staan als ik Jan en alleman zonder condoom binnen laat? Dan leef ik niet lang meer denk ik...
Maarja alsof het die bare neukertjes allemaal boeit, ze zitten bij mij letterlijk te smeken achter ziektes, zelfs in de tijd dat ik positief was op soa en eerlijk over, wouden nog klanten toch nog liever zonder condoom, dacht dat mensen bang waren voor die ziektes helemaal de omgekeerde wereld hier...

Zelfs met condoom heb ik 5x soa kunnen oplopen, dus laat staan als ik Jan en alleman zonder condoom binnen laat? Dan leef ik niet lang meer denk ik...
Maarja alsof het die bare neukertjes allemaal boeit, ze zitten bij mij letterlijk te smeken achter ziektes, zelfs in de tijd dat ik positief was op soa en eerlijk over, wouden nog klanten toch nog liever zonder condoom, dacht dat mensen bang waren voor die ziektes helemaal de omgekeerde wereld hier...
Het kan ze simpelweg niets schelen want ze zijn waarschijnlijk al besmet. En als ze een ander besmetten boeit het ze geen reet, heel egoïstisch van ze als je het zo bekijkt.
@Rimon
Ik snap totaal niet wat je bedoelt.
Ik bedoel dat door de dure prijzen meer wandelaars voor de nzc dvp's gaan kiezen omdat zij goedkoper adverteren, en daardoor meer soa's kunnen ontstaan.

Laatst bewerkt:
doet 200u zonder

doet 200u zonder + 50 ook anaal zonder

200 zonder.. ondanks het bizarre tarief 250/u

En zo staan er nog tientallen op NZC....
Elke Chinees op kinky? 200 -> NZC... 150 met condoom

Neen. Veel Oostblok dames doen het zonder toeslag (zoals ik boven ook schrijf).
En de Chinezen zitten op 200u INCL NZC (zonder NZC op 150 dus onder de prijs van de meeste dames tegenwoordig)

Neen. Veel Oostblok dames doen het zonder toeslag (zoals ik boven ook schrijf).
En de Chinezen zitten op 200u INCL NZC (zonder NZC op 150 dus onder de prijs van de meeste dames tegenwoordig)
Dus bij hen is nmc goedkoper ...
En dat veel (voormalig Oostblok)dames het zonder toeslag doen weet je uit ervaring of concludeer je na het lezen van de advertentie?

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
48.030
Leden
39.191
Nieuwste lid
Linkim
Terug
Bovenaan Onderaan