Ik kan er geen schema van geven, soms 2 maanden niet, en dan weer 4 in een week.
Maar meestal kom ik uit op 2 bezoeken per maand. Eerst alleen dames, maar tegenwoordig ook shemales, probeer om en om te doen, maar dat lukt niet altijd goed. En soms zie ik een advertentie en denk dit moet het worden, en dan meestal gebeurd het dezelfde dag of de volgende,maar lang duurt het niet.
Vorige maand een hele fijne date gehad, en daarom afgelopen maand niet op pad geweest, omdat de fijne dame in september terug zou zijn, dus afgelopen week de schade al ingehaald, en voor morgen al een gepland staan, start van een uur, maar als het gezellig is verlengen, dus misschien wel heel de middag onder de pannen.
Nu maar hopen dat de dame uit Brazilië niet terug komt naar Tilburg komende week, anders krijg ik het nog druk. En wat betreft de euro's, daar moet je het niet over hebben, gewoon zorgen dat je ze hebt. 10 jaar geleden gingen we nog op vakantie van de rente, tegenwoordig moet je voortaan betalen, dus er maar lekker van profiteren. Hobby kost wat, maar mijn auto zuipt meer als 10 jaar geleden