Ik zelf ga toch 4 keer bij de dames per maand ben benieuwd naar de andere wandelaars.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk kan je uit eigen ervaring vertellen dat sex na een aantal jaren huwelijk tot het nulpunt daalt ? dus daar heb je een punt, maar geweldig dat het al zo lang duurt ?Gemiddeld eens in de 2 weken maar dan wel altijd bij dezelfde.
Al ruim 4 jaar houden wij het vol met elkaar. Het lijkt wel een huwelijk, alhoewel sommige getrouwde stellen minder frequente sex hebben met elkaar.
Leek ze op je profielfoto??Het "was" elke 2 weken. En was zo'n driekwart jr, m'n vaste stek. Ze is er pas mee gestopt, dus ik zoek een nwe uitdaging. ?
Helaas nog niet. Zou een hoop geld schelen.Naarmate ik ouder word (50+), ga ik steeds minder. Hebben meer wandelaars dat ? ?
Ik niet ik ging vroeger minder , nu heb ik meer budget dus daar kan het ook aan liggen natuurlijk ?Naarmate ik ouder word (50+), ga ik steeds minder. Hebben meer wandelaars dat ? ?
Leek ze op je profielfoto??
Ik heb nu ook meer budget, maar op één of andere manier wordt de behoefte minder. Nou ja, het bespaart me in ieder geval een hoop poen. ☺Ik niet ik ging vroeger minder , nu heb ik meer budget dus daar kan het ook aan liggen natuurlijk ?
Dat maak je je zelf wijs, ga eens wat vaker wandelen je zal zien de behoefte zal groeien, je kan dan ook een pilletje innemen en de vrouwtjes gek maken ? Het plezier dat je daar van hebt zal je minimaal 5 jaar langer doen leven ?Ik heb nu ook meer budget, maar op één of andere manier wordt de behoefte minder. Nou ja, het bespaart me in ieder geval een hoop poen. ☺
Dat is echt?Dat maak je je zelf wijs, ga eens wat vaker wandelen je zal zien de behoefte zal groeien, je kan dan ook een pilletje innemen en de vrouwtjes gek maken ? Het plezier dat je daar van hebt zal je minimaal 5 jaar langer doen leven ?
Dat kan maar heb je ook een pak minder plezier ?Ik heb nu ook meer budget, maar op één of andere manier wordt de behoefte minder. Nou ja, het bespaart me in ieder geval een hoop poen. ☺