Ja klopt. Routine was 's ochtends bij het wakker worden, bij thuiskomt en 's avonds in bed, prima te doen. Ook omdat zij niet per se geneukt wilde worden, maar meer een giver/pleaser was. Maar ze had wel een enorme affectie voor sperma en pleasen. Als ik echt niet kon was het lekker klaarpijpen, kon ze ook oprecht van genieten. Als ik het zo beschrijf klinkt het als de perfecte vriendin/vrouw, maar wat was het daarbuiten toch dramatisch zeg. De mannen die een gek als vriendin hebben gehad zullen mij snappen. Daar weegt niets tegenop, ook heerlijk sex niet.
Kan ik helemaal beamen.
Ik heb een paar vriendinnen gehad waarbij de sex geweldig was, maar verder waren ze zo verknipt als wat...
Eén bijvoorbeeld als ze geen zin had wilde ze mij wel pijpen maar dan kreeg ze daar dus juist zin van. Menstruatie werd gepland zodat dit qua sex in het weekend niet in de weg zat.
Ze had met zoveel mannen sex gehad dat ze ook precies wist wat je lekker vindt.
Maar in de gewone omgang was er niet mee te leven.
Nadat we elkaar jaren niet meer gezien hadden heeft ze een tijdje bij me ingewoond omdat ze uit haar huis was gezet. Ze zat psychisch in de knoop en aan de medicatie waardoor ze geen sex meer wilde met wie dan ook.
Doordat ik haar zo opgevangen en geholpen had verdween de depressie en wilde ze weer sex, haar "excuus" was doordat ze in mijn huis woonde (op de zolderkamer for the record), kon ik niet met andere vrouwen daten....
Nou, dat deed ik dus wel, als dat kon, maar prima dacht ik toen.
Een andere vriend die haar gedurende deze periode hielp bezocht ze ook af en toe een bleef een nachtje bij hem slapen, kennelijk ook als tegenprestatie voor zijn hulp. Wat ik begreep van hem is hij ook blij nu van haar af te zijn.
Een andere dame belde me gerust midden in de nacht als ze net thuis was uit de kroeg. Geil omdat ze dronken was maar kennelijk niemand meegenomen uit die kroeg. Meestal viel de sex enorm tegen omdat ze al snel in slaap viel.
Ook een keer voor niks gereden, in slaap gevallen en deed ze dus de deur niet meer open.
Verder bleef ze zeiken op waarom onze relatie stuk gelopen was en gaf mij en een ex-vriendin van me steeds de schuld daarvan. Enige vorm van zelfreflectie was er niet bij.
Gauw weer mee gestopt. De sex was toch al niet meer zoals tijdens die relatie met haar.