Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerendat is toch niet ongebruikelijk. Bij een erotische massage kun je vaak kiezen in HJ of BJ om klaar te komen.Het is een van mijn fantasieën: een erotische massage die uitmondt in een goede pijpbeurt.
Ge kunt ook een kleine bedragje op het bedje leggen en tegen de dame zeggen graag extra , als ze dan de centjes opneemt ben je al wat meer ontspannen bij het begin van de massage , zo doe ik ook al eens , en dit is tot op heden altijd gelukt , laat ze de centjes liggen dan zal ze zelf wel zeggen ik doe dit niet of wat wenst je extraThanks voor de reacties, heren.
Het gaat me in mijn geval vooral over een erotische massage (alleen hj en 'geen intiem' geadverteerd). Ik heb meermaals zin gehad in wat extra's zoals pijpen of vingeren, maar wist niet goed hoe en of. Ik denk dat ik het de volgende keer gewoon eens ga vragen.
Ik houd ook wel van een lekkere massage en heb vorige zomer voor de eerste keer eens een erotische massage aangedurfd in een massagesalon. De sexy dame was top maar deed toch wel haar best zodat ik met mijn vingers niet aan de snorharen van haar poes kon. De HJ was best ook wel fantastisch maar het voelde vooral professioneel aan. Ik vroeg me nadien ook wel af of dit de gang van zaken was of was er voor haar de klik niet of was het inderdaad de bedoeling dat ik hierbij voor de massage achter de extra's prijslijst had moeten vragen. Nu met kerst had ik me nog eens graag willen laten verwennen dus ik vroeg me ook af hoe ik best te weten komt of bij dit massagesalon er een eventuele mogelijkheid is tot vingeren of pmc.
Ja de salons wel maar als je de dames van de salons wat vaker bezoekt kan je vaak wel een 06 nummer krijgen om normaliter via Whatsapp af te spreken. Die zelfde Whatsapp gebruik ik nu om voorzichtig te polsen of ze thuis misschien een klein centje bij willen verdienen in deze lastige tijd.Tot 14 januari is het antwoord gewoon 'nee', als je in NL zit en een salon wilt bezoeken ...
Zoals je zegt een handje buiten boord zodat hun poesje duwt of als ze achter aan je hoofd gaan staan je borst dan even komen masseren en met hun borsten tegen je hoofd komen leunen ,dan weet je wel dat er iets meer te verwachten isSoms is er een klik en soms niet. Maar aan de massage voel je vaak al dat er meer mogelijk is. En een handje buitenboord waar een kutje tegen geduwd wordt is een niet te missen indicatie. Maar soms heb ik het toch helemaal mis. Geeft niets, want ik geniet van de massage.
het is overigens wel een extra kick om door de dame bereden te worden terwijl ik naar het bordje "ABSOLUUT GEEN SEKSUELE HANDELINGEN" kijk.
als je hiervoor adresjes weet in de kop van nh hoor ik het graag natuurlijk in een pmIk ga liefst naar salons waar in de basis geen extra's worden aangeboden. Zelfs als er soms "geen erotiek" op de website staat.
Ik zorg er altijd voor dat ik een stijve krijg tijdens de massage terwijl ik op m'n buik lig.
De jongeheer positioneer ik naar beneden tijdens het op het bed stappen. Geloof me ze zien de kloppende staaf heus wel tijdens de massage.
Voor mij is de kick of ze er iets mee gaan doen.
Soms wordt ik teleurgesteld, vaak niet.
De basis van de extra handelingen is een HJ uiteraard.
Meestal is er niet direct meer mogelijk een eerste keer.
Voel eens voorzichtig aan de dame tijdens de HJ en probeer eens aan een tietje te voelen even later. Je merkt vanzelf hoe ze daar in staat.
Vanwege de olie die gebruikt wordt is pijpen meestal niet aan de orde maar heel soms...
Ik heb er bij die full service doen.
Let wel op, er zijn ook dames die absurde prijzen voor een hand job vragen. Ter plekke ben ik vaak geil genoeg om het te doen. Daarna kom ik er gewoon niet meer. Sorry
Veel succes!
Nope, ik acteer omgeving R-dam, Dordrecht, Den Haag.als je hiervoor adresjes weet in de kop van nh hoor ik het graag natuurlijk in een pm
Haha heel herkenbaar.. de spanning an sich is ook wel leuk. Soms lukt het, meestal niet. Hand over de rand leggen en een borst die tegen m'n knokkels aanhangt, heeft ze dat door? Doet ze het expres? Zal ik er tegenaan aaien?Zoals je zegt een handje buiten boord zodat hun poesje duwt of als ze achter aan je hoofd gaan staan je borst dan even komen masseren en met hun borsten tegen je hoofd komen leunen ,dan weet je wel dat er iets meer te verwachten is
daar heb je gelijk in ik kom dan regelmatig bij verschillende thaise salons maar de eerste keren is het vaak investeren totdat ze je wat beter kunnen en dan is er soms wel meer mogelijk maar altijd subtiel blijven en de dame de indruk gevend dat zei de aanzet geeft voor meer maar ik heb ook adresjes waar echt niks meer gebeurt maar ook daar blijf ik regelmatig heen gaan omdat ik de massage al lekker vind en niet op zoek ben naar meer en als het dan toch gebeurt is dat mooi meegenomenNope, ik acteer omgeving R-dam, Dordrecht, Den Haag.
Maar mijn ervaring is dat je wat moet bouwen aan de relatie
Dat zal in NH niet anders zijn denk ik
Stoute jongenOverigens spreek ik met deze dame ook nu af in lock down tijd. Zij blij, ik ook!
Voor massage an sich heb je geen vergunning nodig volgens mij, komt er erotiek bij kijken dan wel. Maar dan heb je het meteen over een seksinrichting, er zijn geen tussen opties.Vergunning wordt hier uitsluitend afgegeven, voor massage, tenzij het etablissement ook specifiek in seksuele handelingen voorziet.
Iedereen mag zonder toestemming een massagesalon openen. Daar is geen speciale vergunning voor nodig.
Gemeenten kunnen het vestigen van massagesalons daardoor moeilijk voorkomen. Ze kunnen alleen iets tegen die bedrijven doen als er misstanden plaatsvinden, zoals bewezen illegale prostitutie. Bron Trouw