Hoe ver reizen jullie voor een date ?.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Max 12.000 km enkele reis. Is dan wel een date van minimaal 2 weken.
Binnen europa reistijd (door to door) max 5 uur. Date dan wel min. 24 uur.
Jij behoort tot de champions league van het hoerenlopersbestaan en behoort tot de elite , ik heb veel gezien op deze aardbol en zodra ik mijn bagage in mijn handen had bij aankomst was ik al bezig in mijn hoofd van hoe en waar zou hier het hoerenhuis zijn.

ik ben een paar jaar afwezig met schrijven op dit forum. Ik had 'te herkenbaar' geschreven. Dat resulteerde in vervelende feedback naar mijn vriendin. (Zij weet overigens vrij goed wat ik deed/doe). Mogelijk dat ik, met toestemming van vriendin, weer zal gaan bijdragen aan het forum. Genoeg beleefd, maar even nadenken hoe en wat. (zelf censuur). Heb dankzij VPN wel veel kunnen lezen op het forum.

Vroeger.. In mijn jonge zotte jaren, wel eens tripjes van 100, 150, zelfs 200km ENKEL gereden voor een date. Vaak onverwacht last minute op een avond ofzo..

Leuke herinneringen aan, maar ik spreek van 20, 25 jaar geleden. Toen ging dat nog. Nu ben je daar minstens 2x zoveel tijd aan kwijt wegens files, werken, omleidingen en snelheidsbeperking...
Idem voor mij. Heb eens een date gehad met een amateurkoppel ergens boven Almere (Purmerend dacht ik) ruim meer dan 200 km. Lekkere sex gehad. De heenrit, dan heb je nog iets om naar uit te kijken. Maar de terugrit pfff. Date was op een avond. Kot in de nacht voor ik thuis was. Maar t was een geile dame ! No regrets

Laatst bewerkt:
Vanuit de westelijke Randstad is de dichtstbijzijnde fatsoenlijke erotische massagesalon al gauw meer dan een uur rijden (die Thaise rommel in Den Haag/Rotterdam) sla ik over. Dus ik ga daar alleen naartoe om als het kan combineren met iets anders.
Het is jammer dat het aanbod in de Randstad niks meer voorstelt.

Ik kan niet net als @Girlsaanbidder op de fiets, nou ja, als ik een uur of anderhalf fiets wel, maar ook ik heb Huize Sandra en RVP vrijwel om de hoek liggen.

Ben daardoor gemakzuchtig geworden. Meer dan genoeg leuke dames bij beide huizen, ben er in een half uur, dus waarom zou ik het nog verder gaan zoeken als ik me daar ook even de koning kan voelen?

Ooit ging ik nog wel naar Bergen op Zoom of Rotterdam, maar de meerwaarde is er niet meer. Zeg nooit nooit, maar ik blijf tegenwoordig lekker in de buurt.

Vanuit de westelijke Randstad is de dichtstbijzijnde fatsoenlijke erotische massagesalon al gauw meer dan een uur rijden (die Thaise rommel in Den Haag/Rotterdam) sla ik over. Dus ik ga daar alleen naartoe om als het kan combineren met iets anders.
Het is jammer dat het aanbod in de Randstad niks meer voorstelt.
Hey John,

En privedames? Een dame die ontvangt bij haar thuis?
Het zou een alternatief kunnen zijn

Terug
Bovenaan Onderaan