Tgoh…
Toen ik net begon te wandelen in de raam buurten was alles nog nieuw voor me, beetje het "taboe" gevoel…
Toen bezocht ik de ramen dan ook meerdere keren per week om zoveel mogelijk te ontdekken, elke keer kiezend voor een andere dame…
Nu echter…
De ramen bezoek ik eerder sporadisch, 1 mss 2 keer op een half jaar, hiermee bedoel ik dan dat ik een dame kies die ik niet ken…
Door de jaren heen heb ik ettelijke dames wat beter leren kennen, waardoor ik er nu 3 ken waar ik een goede band mee heb, allen vroeger werkzaam bij de ramen (en 2 daarvan nog steeds) en elks ontvangt mij privé bij hen (eentje wisselt af en toe, soms bij haar privé, soms op haar werk in de ramen).
1tje daarvan bezoek ik het meeste, de 2 anderen ook regelmatig maar belange zo frequent niet…
Om het wat uit te beelden, ruwweg ingeschat:
Als ik 10 keer ga wandelen is het quasi 9x bij dezelfde, en dit al gedurende enkele jaren…
Je zou kunnen argumenteren dat het na zoveel keer saai/afgezaagd wordt, dat er niets meer te ontdekken valt enzo maar ik ondervind het tegenovergestelde:
Doordat we elkaar zo goed kennen (en niet alleen op "zakelijk" gebied, door de jaren heen elkaar heel goed leren kennen) voelen we elkaar ook goed aan, we weten van elkaar wat we graag hebben, wat kan en niet kan maar ook om te experimenteren en dingen te doen/proberen waarvan we eerst dachten dat het nooit iets zou zijn…
Dus ja…
Ben ergens van mening dat je zulke band nauwelijks of niet kan opbouwen als je na een paar keer niet meer teruggaat, maar dat is dan ook weer iets waar ieder anders in is…
Ik geniet er enorm van om zo een band op te bouwen, maar kan me levendig voorstellen dat anderen helemaal anders ingesteld zijn…
Ieder zijn ding dus uiteindelijk