en elk rukje brengt zo toch 100 tot 250 euro op. Je kan er rijk van worden.Klopt, als je paar keer leuke ervaringen met leuke meiden heb gehad dan moet je oppassen voor verslaving, soms maar een rukje eraan geven lucht ook op
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenen elk rukje brengt zo toch 100 tot 250 euro op. Je kan er rijk van worden.Klopt, als je paar keer leuke ervaringen met leuke meiden heb gehad dan moet je oppassen voor verslaving, soms maar een rukje eraan geven lucht ook op
Sponsor gevondenIk ben eigenlijk nog niet zo lang bezig (9 maanden geleden begonnen). Maar het begon met 1 á 2 x per maand en de afgelopen weken 1 á 3 x per week.
Ik probeer het op niet vaker dan 1 keer per week te houden. Zou wel wat willen minderen, maar dat is heel moeilijk. Het is toch een soort verslaving
Tering....., dagje rust tussendoor lijkt me dan toch prettiger.dit jaar aanzienlijk wat meer dan de jaren daarvoor. Zo'n 3-5x per week gemiddeld.
Zo zie ik het ook, in principe ziet het er bij mij zo uit: 1 x per week een bezoekje van 30 minuten voor 100 euro = 400 euro per maand.300-500€ per maand.
Dat vind ik eigenlijk belangrijker dan hoe vaak ik ga.
Ik begrijp niet wat je daarmee bedoeltSponsor gevonden
3 maal per week kost toch gemiddeld 450 € per week dat maal vier weken per maand = 1800 € vandaar mijn nota sponsor gevondenIk begrijp niet wat je daarmee bedoelt
Ben wel benieuwd naar meer details naar aanleiding van dit berichtje. 3-5x per week; en hoe lang duurt een afspraak dan? 15 - 20 mins?dit jaar aanzienlijk wat meer dan de jaren daarvoor. Zo'n 3-5x per week gemiddeld.
Oh haha. Nou laten we zeggen dat het sparen niet zo hard gaat deze maanden3 maal per week kost toch gemiddeld 450 € per week dat maal vier weken per maand = 1800 € vandaar mijn nota sponsor gevonden
Ben wel benieuwd naar meer details naar aanleiding van dit berichtje. 3-5x per week; en hoe lang duurt een afspraak dan? 15 - 20
Korte bezoekjes indd, en 5x is zelden hoor maar het is wel stuk vaker dan voorgaande jaren.Ben wel benieuwd naar meer details naar aanleiding van dit berichtje. 3-5x per week; en hoe lang duurt een afspraak dan? 15 - 20 mins?
Dit is exact hoe ik het ook doe, probeer het rond de 300-500 euro per maand te houden. Kan een veelvoud daarvan uitgeven, maar ik moet het ook kunnen verantwoorden richting mezelf.300-500€ per maand.
Dat vind ik eigenlijk belangrijker dan hoe vaak ik ga.
Tijdens de lockdown ging ik opeens veel te vaak, nu wil ik me aan mijn budget houden.
Dat is niet eens wat ik me kan permitteren maar meer wat ik het naar mezelf te rechtvaardigen maximum vind.
Bij voorkeur 300, maar wie er op een bepaald moment in het land zijn kan uitloop tot 500 rechtvaardigen.
Een enkele keer doe ik zelfs wel eens 2x300 aan langere dates in een maand, maar dan moet de volgende maand onder de 400 blijven.
Uitgaande van 400-480, kan dat zijn:
1 uur a 150 is 3x in de maand.
1 uur a 200 is 2x in de maand.
Half uur a 120 is 4x in de maand.
20 min a 100 is 4x in de maand
20 min a 50 is 8x in de maand = 2x per week.
Daarom doe ik geen dames die 250 voor 1 uur of 150 voor een half uur vragen, dan klopt mijn schema niet meer.
En aangezien 8x ipv 2x in de maand veel aanlokkelijker klinkt ben ik wat meer raam en wat minder ontvangst gaan doen en wat kortere tijdsduur gaan boeken.
Gemiddelde is denk ik 4x per maand.
En dan een mengelmoes. Bv:
50+100+120+150/200 = 420/470
Zelfde voor mij.Hangt van de stemming af. Soms 1x per maand, soms 3x in een weekend. En soms een paar maand niks.
3 á 5 X per week kan ik alleen maar van dromen.Ben wel benieuwd naar meer details naar aanleiding van dit berichtje. 3-5x per week; en hoe lang duurt een afspraak dan? 15 - 20 mins?
2x per maand, soms 3x. Al probeer ik mij gewoon aan een streefbudget van 130 euro per maand te houden = gem. 1x 30 min. privéhuis en 1x ramen (ben niet zo van de uurtjes, na klaarkomen is de zin/spanning eraf).
Volgens mij doe ik het dan nog vrij netjes als anderen al + 150 euro kwijt zijn aan één bezoekje.