Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat zal niet gaan. Een advocaat zal altijd jouw identiteit moeten vaststellen. Dat zijn beroepsregels. Hij kan jou wel anoniem houden tegenover anderen, maar als meneer A. Nouveau uit Nergenshuizen een strafklacht indient tegen mevrouw D.V.P. Prostitué dan heeft zij het recht zich te verweren en zal ze toch echt moeten weten wie meneer Nouveau is.
Precies. Zo moet het werken. Ze kunnen niet alles voorkomen en ook niet alles oplossen, maar soms komt er genoeg informatie binnen die aan elkaar gekoppeld kan worden en dan hebben ze beet.Altijd klacht indienen bij de politie voor diefstal. Zelf als er op dat moment niets voor kan gedaan worden is er wel een klacht en kan men die altijd koppelen aan andere gelijkaardige klachten.
Er was ooit in mijn wagen ingebroken waar men mijn autoradio had meegenomen en heb toen ook klacht ingediend.
Een goed jaar later kreeg ik bericht dat ze de daders te pakken hadden. Dit omdat ze heterdaad betrapt waren op een gelijkaardige diefstal en zo de link hebben gemaakt naar allerlei gelijkaardige klachten in de regio
Vooral omdat zijn verhaal meer dan waarschijnlijk pure fictie is... hij valt na drie minuten door de mand...als het zolang duurt....Grap van de dag op zo'n bureau