Als het enkel om een wip te doen is, dan zet je de (gratis) Tinder op zodra je een lokale sim-kaart in je smartphone hebt.
Tegen dat je in je hotel bent staat je Tinder vol en een paar uur later kan je al een afspraak hebben.
Mijn record is 's ochtends geland in Bangkok, simkaart gekocht op het vliegveld , Tinder opgezet, geld gewisseld bij SuperRich op het vliegveld en naar het hotel gereden. Natuurlijk was ik te vroeg en was de kamer nog niet beschikbaar. Dus in de bar van het hotel Tinder even bekeken en wat profielen naar rechts geswiped. Nog voor de middag kon ik bij een freelance dame langsgaan, kon ik daar douchen (wel net zo leuk na een lange vlucht), heeft ze me een flinke massage gegeven (handig om de stramme "economy class" spieren weer wat soepel te maken), waarna ik geheel herboren nog voor de middag over haar tieten klaar kwam.
Dat was me zo goed bevallen dat ik ze later in die vakantie nog eens heb bezocht en we nog steeds contact hebben via Line. Regelmatig stuurt ze me wat geile foto's. Helaas was ze in het buitenland toen ik afgelopen maand mei in Bangkok was. Anders had ik zeker de kennismaking hernieuwd.