Goed punt en hebt wat mij betreft gelijk. Gaat mij er meer om dat de in dit geval vrij mooie foto wordt verziekt door het wazige gezicht. Als de advertentie me verder al met al aanstaat, zou ik zeker alsnog een afspraak kunnen maken. Begrijp ook heel goed dat je niet met je volle bakkes op de foto online wil staan.Ik moet toch altijd een beetje lachen om al dat geklaag als dames niet herkenbaar genoeg zijn, of als ze herkenbaar zijn, ze in het echt niet dezelfde makeup op hebben etc. Nu ga ik even een 'daar heb je opa weer met zijn gezanik over vroeger' momentje maken, maar het is nog niet eens zo heel lang geleden dat er advertenties van 3 regels in de huis aan huis blaadjes stonden waar dan stond 'Wulpse blonde, 32, vermaakt mannen. Geen bbs.' en een telefoonnummer. En daar kon je het dan mee doen. Je was al blij als er effectief een blonde de deur open deed. We leven nu in absolute hoogtijdagen van de betaalde liefde, of toch van de betaalde seks. Het is nooit makkelijker, veiliger en beter geweest dan nu, als je een beetje abstraheert van 'jamaar 3 maanden geleden was het goedkoper'. Geniet ervan zolang het nog duurt, beter dan dit wordt het niet meer.
Advertenties waarin dvp aangeeft dat ze wil dat je haar kutje kapot komt neuken + een foto van d'r doos met druppend zaad eraan zou mij fysiek eerder doen afhaken eerlijk gezegd.